kommode

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

roenlund

Jeg har en kommode som jeg har lat Liams tøj i. Den er maga grim, men den fungerer rigtig godt, der er også noget historie i den da mine forældre købte den som sprit ny da de skulle have mig for snart 28 år siden...

Men som dagt er den mega grim og jeg kunne godt tænke mig at gøre et eller andet ved den, er bare ikke rigtig kreativ nok til at kunne forestille mig hvad... har tænkt lidt på noget med at tapesere med noget smart.... eller måske skal jeg bare male den...

Så kloge kreative mennesker HJÆLP... og vis gerne billeder...

Lige et billede af den.

Jeg kan så ikke lige få lov at oploade billedet så det kommer lige om lidt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

TheLittleOne

roenlund skriver:

Jeg har en kommode som jeg har lat Liams tøj i. Den er maga grim, men den fungerer rigtig godt, der er også noget historie i den da mine forældre købte den som sprit ny da de skulle have mig for snart 28 år siden...

Men som dagt er den mega grim og jeg kunne godt tænke mig at gøre et eller andet ved den, er bare ikke rigtig kreativ nok til at kunne forestille mig hvad... har tænkt lidt på noget med at tapesere med noget smart.... eller måske skal jeg bare male den...

Lige et billede af den.

mini-moebler.dk

Under kommoder

Anmeld

3. marts 2011

Mor010711

roenlund skriver:

Lige et billede af den.

Du kunne slibe og male den i en farve der passer ind hos dig og så smide noget tapet på forsiden af skufferne (eller måske 2 forskellige) og så skifte grebene til noget i din stil

Anmeld

3. marts 2011

Sofia

Jeg ville male den hvid og sætte noget fint tapet på nogle af skufferne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.