Åhh min lille dreng er syg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

pussepige

Tobias kom hjem fra dagpleje i går og var rigtig syg med opkast og tynd mave, han ligger stadig syg han har kun været vågen en halv time i dag.. Stakkel lille mand.. Der er 3 ud af 4 børn ved min dagpleje der kaster op og er syge så der må jo være noget i luften..

Men min mindste lille dreng vil næsten ikke spise noget så håber da ikke han blir smittet også..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

pussepige skriver:

Tobias kom hjem fra dagpleje i går og var rigtig syg med opkast og tynd mave, han ligger stadig syg han har kun været vågen en halv time i dag.. Stakkel lille mand.. Der er 3 ud af 4 børn ved min dagpleje der kaster op og er syge så der må jo være noget i luften..

Men min mindste lille dreng vil næsten ikke spise noget så håber da ikke han blir smittet også..

rigtig god bedring med dem...

det smidter som død og søren... Her smidted han alle de gæster der var her, da han's started lige efter han kom ind fra middagslur...

Men han havde det kun i en ½ dag og har hørt andre fortælle at det stort set var væk efter 1 døgn.

Anmeld

3. marts 2011

DLM

puha det er da ikke rart stakkels bette pus.

Anmeld

3. marts 2011

pussepige

Mor til Frederic skriver:

rigtig god bedring med dem...

det smidter som død og søren... Her smidted han alle de gæster der var her, da han's started lige efter han kom ind fra middagslur...

Men han havde det kun i en ½ dag og har hørt andre fortælle at det stort set var væk efter 1 døgn.

Jo tak..

Jeg håber skam også han snart blir frisk igen, det er så synd når de små har det så skidt...

Anmeld

3. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

pussepige skriver:

Jo tak..

Jeg håber skam også han snart blir frisk igen, det er så synd når de små har det så skidt...

krydser fingre....

Ja det er, Frederic har aldrig været syg ud over alm små forkølelser, så da han i en alder af 2,4 år fik opkast syge - var det bare; panik... Hvad er nu det...

Anmeld

3. marts 2011

Ansemusen

Ja roskildesyge smitter desværre rigtig meget, og tror at de færreste ved, at det smitter i ca. 48 timer efter at man er symptomfri. Derfor smitter det meget, fordi folk ikke holder deres børn hjemme eller selv bliver hjemme de ekstra dage. Men heldigvis er det ikke farligt! Min dreng havde også en ordentlig omgang dårlig mave for noget tid siden.

God bedring til din lille mand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.