en hård uge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

LIZO

fredag aften var vi en tur til vagt lægen fordi zoey havde høj feber og var rigtig sløv.. hun havde så en slemt mellemørebetændelse for 2 gange på 14 dage.. så vi skulle starte op med penceilin igen.. mandag morgen havde hun lidt udslet, men ville lige se det lidt an og se om det ikke forsvinder. men da hun vågner for sin lur er hun helt hævet og rød på kinden.. ser meget mærkeligt ud, skifter hende og ser der er kommet mere på hendes ben. plus hendes finger og tær hæver op og bliver røde.. så skynder mig at kører op til lægen. men der er så meget sygdom mellem lægenre så kan se det bliver umuligt at få end. så vi venter til kl 16 og får fat på vagtlægen der mener vi skal komme med det samme..

og han var ikke i tvivl. hun kan ikke tåle pencelilin. så nu skal hun op og ha taget blodprøver om 6 uger. ved ikke hvordan det  skal lykkes.. hun hader læger.. de skal bare holde sig væk.. har der så dårligt med de skal stikke i min lille pige.. ved hvor meget jeg selv hader det.  nu krydser jeg så bare finger for hun ikke bliver syg igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Ida.

Åh hvor synd for jer det lyder virkelig hårdt! Er udslættet forsvundet igen? Og hvad med MØB'en - er hun kommet i behandling med anden antibiotika?

Håber blodprøvetagningen kommer til at gå okay! Og at Zoey-pigen snart er rask  

Anmeld

3. marts 2011

LIZO

næsten.. hun har stadig lidt på kinden..  men sq ikke så underligt hun har været så ked af det..

vi har ikke fået noget andet. han synes ikke det var nødvendigt, for det så okay ud. og det andet ville ikke hjælpe hende så meget... hun nået jo os at få det i 4 dage før vi opdaget det.

Anmeld

3. marts 2011

Ni-ko-li-ne

nej nej nej... hvor skrækkeligt!!!

GODT i kom til lægen, det kan være pisse farligt med sådan en allergisk reaktion på noget som er i hele kroppen...

er Zoey tilknyttet en ørelæge? ellers ville jeg råde jer til at finde en ASAP... der er ventetid og kriteriet for dræn er at barnet har haft MØB 3 gange på 3 mdr.. og man kan da sihe at Zoey kun mangler een gang, under alle omstændigheder ville det nok være godt at få kigget på ørebasserne, særligt når hun nu ikke kan få penicillin ved en MØB...

blodprøven skal nok gå, men vil du ikke love mig at være kritisk! de skal ikke bare stikke løs, så skal de sgu finde sygehusets bedste blodprøvetager frem!

stort knus

Anmeld

3. marts 2011

LIZO

vi har en ørelæge til liam.. han skal til kontrol så bestiller en tid til hende os. for liam dræn er igen igen faldet ud.. suk suk.. hvorfor skal vi ha så mange problemer med øren her hjemme..  liam er nu så hærdet så han mærker det først når det er ved at springe..

de får ikke lov at stikke løs.. aldrig i livet.. vores egen læge.. er heldigvis os lars fætter så han er super sød.. og han har været mange år på børneafdelingen. så han har styr på det.. og deres sygeplejeske der oppe er os super god.. jeg håber de kan "nøjes" med at stikke hende i fingern..  og er nød til at gør det alene.. for lars kan slet ikke klare den slags.. han går  bare med hende.. og går jo hellere ikke.. selvom der er 6 uger til kan jeg allerde tude over det nu.. 

zoey har sin oldemors navn.. og hun ligener hende mere og mere. både alt.. hun kunne hellere ikke tåle penicilin..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.