jeg har min dejlige mand, og jeg del familie, som jeg ikke ville undvære. men nu er hans( min mand) bedste ven blevet single vi skriver sammen hver dag på facebook og jeg sat et billede ind på facebook af mig hvor han skrev hvor du heldig min ven, altså til min mand. jeg blev virkelig glad. det der mærkeligt for mig er jeg elsker min mand og ville ikke gå fra ham, men jeg kan bare godt lide skrive med ham vennen og når han ikke skrive tilbage på et brev så tjekkere jeg hele tiden for jeg skal opdage med det samme når han skriver og svarer ham med det samme. jeg har virkelig lyst til spørge om hans nummer men kan for mig selv til det, for hvad ville min mand ikke sige.. jeg elsker min mand men hvorfor drømme jeg om ham, jeg fortalte min mand at jeg drømte om ham så sagde han bare det fordi du gerne ville kysse ham og så sagde jeg nej. og hvorfor syntes jeg han mere lækker end min mand..
denne ven er hans kone lige gået fra ham, og derfor ville gerne væk derover fra og sove hos os, det har jeg hørt fra min mand af, og min mand sagt det må han godt, men jeg virkelig bange for det, da jeg tror jeg ville smile af ham og min mand ville gør mistænke.
jeg har været til sådan noget med mit stjernetegn og nu hvor jeg løve så kan man godt lide flirtet og have alle fyr på en men stadig have sin mand..
jeg begyndte tro mere på.. dersværre
jeg ved det dumt det hele og jeg skal tænke mig om og jeg bare skal slette ham på facebook. men havde bare brug for at komme ud med det..
havde brug for komme ud med det..
Anmeld