Pu ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Topp

jahhh pu ha - jeg syntes livet er hårdt lige nu....... jeg er jo alene med mine 2 børn, det i sig selv kan man sagens komme igennem.

meeeeeeeeeeen......

Har en lille pige på 2. måneder med kolik - det er SUPER hårdt at komme igennem dagene, dog er det blevet MEGET bedre siden hun startede ved kiropraktor. 

Derudover er min dreng MEGET syg på 14. dagen nu - ligger med 40,4 i feber - har været i pencelin behandling - og er nu startet op på en skrappere kur. Men trods det stiger og stiger hans feber stadig

Lægen sagde at hvis ikke han var frisk i morgen (fredag) skulle han have taget prøver for kyssesyge....

Men han er nu så dårlig at jeg bliver nødt til at kontakte dem IGEN i dag..

Dejligt LIGE oven i barnedåb - som (MÅSKE) er på søndag.... kommer lidt an på udfaldet af mi søns helbred...

jahhh bare lidt lidt morgen "brok" fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Lady Marion <3

Elsker mine børn skriver:

jahhh pu ha - jeg syntes livet er hårdt lige nu....... jeg er jo alene med mine 2 børn, det i sig selv kan man sagens komme igennem.

meeeeeeeeeeen......

Har en lille pige på 2. måneder med kolik - det er SUPER hårdt at komme igennem dagene, dog er det blevet MEGET bedre siden hun startede ved kiropraktor. 

Derudover er min dreng MEGET syg på 14. dagen nu - ligger med 40,4 i feber - har været i pencelin behandling - og er nu startet op på en skrappere kur. Men trods det stiger og stiger hans feber stadig

Lægen sagde at hvis ikke han var frisk i morgen (fredag) skulle han have taget prøver for kyssesyge....

Dejligt LIGE oven i barnedåb - som (MÅSKE) er på søndag.... kommer lidt an på udfaldet af mi søns helbred...

Puhaa   Det lyder sgu hårdt  

Håber din søn snart bliver rask

Knus

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Elsker mine børn skriver:

meeeeeeeeeeen......

Av, det lyder til du har dit at kæmpe med! Sender lige et opmuntrende kram  Håber din dreng bliver rask meget snart!

Anmeld

3. marts 2011

Topp

Tusind tak skal i have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.