Søvnløs og glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

camillakrath

Det lyder utroligt, men ja ..

Sidder her med voldsom bækkenløsning - går med krykker, tager bad på en skammel osv osv.

Men alligevel er det som om at solen skinner på (ja, jeg ved godt kl. er 00 ). Men aftenen har bare stået på gentagende grineflip inde i sengen. Selv det går hamrende ondt. Men jeg har fundet glæden!

Så i mørket lå jeg og kom til at tænke på vores lille søn. Forestillede mig at hans hånd greb min finger. At jeg kunne holde ham tæt. Nu kan jeg slet ikke slippe tankerne, og ja .. Så sidder jeg her:

Lykkelig og træt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

kamtok

camillakrath skriver:

Sidder her med voldsom bækkenløsning - går med krykker, tager bad på en skammel osv osv.

Men alligevel er det som om at solen skinner på (ja, jeg ved godt kl. er 00 ). Men aftenen har bare stået på gentagende grineflip inde i sengen. Selv det går hamrende ondt. Men jeg har fundet glæden!

Så i mørket lå jeg og kom til at tænke på vores lille søn. Forestillede mig at hans hånd greb min finger. At jeg kunne holde ham tæt. Nu kan jeg slet ikke slippe tankerne, og ja .. Så sidder jeg her:

Lykkelig og træt!

Hvor dejligt  

Drøm dejligt om din søns små fingre der holder om dine, nat nat  

Anmeld

3. marts 2011

camillakrath

kamtok skriver:

Hvor dejligt  

Drøm dejligt om din søns små fingre der holder om dine, nat nat  

Nat nat

Anmeld

3. marts 2011

Kindfed

3. marts 2011

Rebecca55

camillakrath skriver:

Lykkelig og træt!

Dejligt at høre... Kender det godt, de små kan altid få humøret op igen. Skøn følelse at de allerede har så stor betydning inden vi har dem i vores favn.

Anmeld

3. marts 2011

camillakrath

Rebecca55 skriver:

Dejligt at høre... Kender det godt, de små kan altid få humøret op igen. Skøn følelse at de allerede har så stor betydning inden vi har dem i vores favn.

Ja. De skaber godt nok en kærlighed, så dyb som jeg aldrig har følt før.

Og så har du 3 i mavsen? Det må virkelig være stort

Anmeld

3. marts 2011

Rebecca55

camillakrath skriver:

Ja. De skaber godt nok en kærlighed, så dyb som jeg aldrig har følt før.

Og så har du 3 i mavsen? Det må virkelig være stort

Ja det er helt fantastisk med 3 små stjerner... Glæder mig for vildt til de kommer ud til os.

Anmeld

3. marts 2011

Sille10

camillakrath skriver:

Lykkelig og træt!

Tak for dit energibooost - lige hvad jeg havde brug for.

Sidder også her med slem bækkenløsning, og er modsat dig træt, sur og uoplagt!

TAK!! Du har lige givet mig mod på de sidste 5 dage...

Anmeld

3. marts 2011

camillakrath

Sille10 skriver:

Tak for dit energibooost - lige hvad jeg havde brug for.

Sidder også her med slem bækkenløsning, og er modsat dig træt, sur og uoplagt!

TAK!! Du har lige givet mig mod på de sidste 5 dage...

Selv tak

Hvor er det bare dejligt at det kan gå igang når som helst - sender vestøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.