Kejtede ting kærester gør, når de prøver at være søde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Kindfed

Inspireret af en anden tråd, hvor der blev delt uheldige historier om vores bedre halvdeles forsøg på at være gode ved den anden.

Eksemplet der startede det hele, var manden der stolt vaskede en ny, (dyr), lyserød flyverdragt på 95grader, så den ville blive RIGTIG fin og flot, men i stedet blev lilla-agtig

Og så kunne jeg da godt tænke mig at høre, om I andre har noget at byde på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Bshizzle

...Hehe.. Mænd og en vaskemaskine er ikke altid en god blanding Her hjemme er det mig der står for vasketøjet.. for jeg vil n ødig ha tøjet blir blandet! Hehe..

.. Men da jeg læste din tråd, da kom jeg med det samme i tanke om dengang jeg mødte min kæreste.
Han skulle for første gang hjem til mig alene, og han dukker op i rigtig fint tøj og en kurv med CHOKOLADE... Mm.. Yea ...
.. Han kunne så bare ikke vide at jeg ikke kunne tåle chokolade

Anmeld

2. marts 2011

Troldemommi

Engang min kæreste havde været på interrail i Spanien kom han hjem og gav mig et rigtigt flot armbånd, problemet var bare den var alt for lille, og jeg ville ikke såre ham så jeg undlpd at fortælle ham det for den kunne jo alligevel ikke byttes :-) jeg er desværre født med ret brede håndled :-S

Anmeld

2. marts 2011

Kindfed

Nu kom jeg så selv til at tænke på min veninde, som engang fortalte, at handes kæreste havde stået med hænderne på hendes bagdel og kælent sagde ' åh skatter, du har sådan en dejlig røv. Prøv at spænde den lidt!'. Hvortil min veninde måtte svare 'det gør jeg allerede...!'

Ups

Anmeld

3. marts 2011

Lone Jakobsen

min mand havde engang købt et meget dyrt smykke til mig, og da jeg åbnede det, var min første tanke "shit han kender da slet ikke min smag" men som den person jeg nu engang er, ku jeg ikke nænne at skuffe ham (eller de 4 børn der så på) så jeg roste smykket, og måtte bruge det flere gange.

dog skal de siges at med tiden begyndte jeg at se hvad smykket stod for, netop den kærlighed fra ham og børnene, og så begyndte det pludselig at give mening at bære det

Anmeld

4. marts 2011

FamilenStorm

Dette er ikke om min kæreste men om mig

Vi havde været sammen i 2 mdr, så alt var ret nyt og jeg fløj på en lyserød sky..

Min kæreste går rigtig meget op i sport og sport kunne ikke sige mig mindre (havde overhovedet ikke forstand på noget af det)

Nå men vi sidder så i sofaen og der er en hånboldkamp der er ved at begynde.. Der bliver sunget nationalsang for begge hold og da kampen bliver fløjtet igang putter jeg mig rigtig ind til kæresten og spørger så (for at virke interresseret) "Nå hvem holder vi så med?" Min kærester kigger på mig og siger "det vælger jeg lige at overhøre" Jeg kigger undrene på ham hvortil han smiler og siger "Søde skat - Det er Danmark - Sverige der spiller  (bustet i at jeg så slet ikke havde fulgt med i tv'et.. )

Anmeld

4. marts 2011

Lou87

Åhh ja de kære mænd!

Jeg vil lige sige at der er nok tuuuusind ting jeg så ikk kan huske..
Men kan starte med og nikke genkendene til den med vasketøjet..
Han havde engang kun LIGE givet mig en ny trøje, som han så overser ikke må vaskes i maskinen - så ja.. jeg nåede at ha den på en gang
Men han var da så sød nogle uger efter og give mig en anden jeg kiggede på som erstatning
Han har også den åndssvage ting at når han ved han har dummet sig lidt så jeg bliver irriteret... Jah så ved han det jo godt... Og han vil helst redde tråedene ud hurtigst muligt... Men når han prøver på at åbne munden for at få sagt "hvor er det dumt det her, undskyld eller lign.." ja så siger han et eller andet fuldstændig lige gyldigt - haha Som om han ikk lige kan alligevel.. Tror undskyld er et meget svært ord for fyre

Men ja - han har en masse pudsig-heder om man ka kalde det det, men kun noget jeg som regel kan grine eller smile af bagefter.. Så det jo bare skønt - Elsker ham sku.. Nu man snakker om solen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.