Elsker med elsker på (og photoshop hjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

LauraLW

Altså nogle gange så overmander den der kærlighed til ens barn en... kender i det? :-)

Jeg sidder og kigger på gamle billeder og bliver altså helt rørt! - tænker at det vildt at der snart er gået et år siden min lille skinke kom til verden...

Sidste nye er dette badebillede som jeg er ret vild med, MEN er der nogen der kan hjælpe mig med at lige gøre det helt lækkert? Evt gøre noget ved det der shampoo i baggrunden?

Laura

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Kindfed

Jeg kan ikke gøre noget ved dit billede, men i aftes da jeg var inde og kigge til min dreng på 8 måneder, inden jeg selv skulle sove, så stod jeg lige pludselig og smågræd, imens jeg aede hans lille hånd. Bare fordi, jeg elsker ham så meget.

Det er nemlig helt fantastisk

Anmeld

2. marts 2011

morethanperfect

LauraLW skriver:

Altså nogle gange så overmander den der kærlighed til ens barn en... kender i det? :-)

Jeg sidder og kigger på gamle billeder og bliver altså helt rørt! - tænker at det vildt at der snart er gået et år siden min lille skinke kom til verden...

Sidste nye er dette badebillede som jeg er ret vild med, MEN er der nogen der kan hjælpe mig med at lige gøre det helt lækkert? Evt gøre noget ved det der shampoo i baggrunden?

Laura

Jeg kan godt prøve

Anmeld

2. marts 2011

LauraLW

Kindfed skriver:

Jeg kan ikke gøre noget ved dit billede, men i aftes da jeg var inde og kigge til min dreng på 8 måneder, inden jeg selv skulle sove, så stod jeg lige pludselig og smågræd, imens jeg aede hans lille hånd. Bare fordi, jeg elsker ham så meget.

Det er nemlig helt fantastisk

Det er lige det jeg mener :-) Nogle gange så kommer det bare dumpende - det er små ting der lige gør det, men det er altså enormt overvældende synes jeg :-)

Anmeld

2. marts 2011

LauraLW

morethanperfect skriver:

Jeg kan godt prøve

Åh, tak! :-)

Anmeld

2. marts 2011

morethanperfect

LauraLW skriver:

Åh, tak! :-)

Men lover ikke det blive viildt flot .. Hehe ..

Anmeld

2. marts 2011

LauraLW

morethanperfect skriver:

Men lover ikke det blive viildt flot .. Hehe ..

det er ok - jeg kan slet ikke finde ud af sådan noget selv, så det må da være bedre end det :-)

Anmeld

2. marts 2011

morethanperfect

LauraLW skriver:

det er ok - jeg kan slet ikke finde ud af sådan noget selv, så det må da være bedre end det :-)

Sååå ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2011

LauraLW

morethanperfect skriver:

Sååå ..

og vupti så var de væk! :-) Kan man gøre det uden det sorte? Eller det er måske dem der "dækker" for det...

Anmeld

2. marts 2011

morethanperfect

LauraLW skriver:

og vupti så var de væk! :-) Kan man gøre det uden det sorte? Eller det er måske dem der "dækker" for det...

Nej , man kan komme noget hvidt .. Kan lige prøve og lave nogle flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.