Please fortæl mig at det snart går over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

grinny

Fik fjernet mine mandler igår, er kommet hjem fra sygehuset i dag og lige nu fortryder jeg virkelig jeg fik det gjort! Jeg ved godt at jeg på længere sigt vil blive rigtig glad for det, men hvor er det dog bare et helvede lige nu.

Det gør ondt konstant! Selv med piller, jeg kan ikke rigtig spise noget og jeg er hele tiden bange for at det skal begynde at bløde.

Tøser, please fortæl mig at det snart går over? Eller i hvert fald at smerterne bliver nemmere at have med at gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

B&J

Spis is is is is is is is is det kølede vildt meget på mig den gang også spiste jeg fransbrød uden skorp og pasta og kødboller

håber snart det ikke gør så ondt på dig mere 

Anmeld

2. marts 2011

Klumpe-dumpe

Is - is - is - is og atter is, min pige....

Og allerede i morgen vil du mærke bedring med smerterne. 

Anmeld

2. marts 2011

Becks

Fik fjernet mine mandler igår, er kommet hjem fra sygehuset i dag og lige nu fortryder jeg virkelig jeg fik det gjort! Jeg ved godt at jeg på længere sigt vil blive rigtig glad for det, men hvor er det dog bare et helvede lige nu.

Det gør ondt konstant! Selv med piller, jeg kan ikke rigtig spise noget og jeg er hele tiden bange for at det skal begynde at bløde.

Tøser, please fortæl mig at det snart går over? Eller i hvert fald at smerterne bliver nemmere at have med at gøre?

Åh hvor jeg kan huske det

Jeg fik fjernet mine for 5 år siden, og nøj hvor jeg havde ondt! Jeg fik depot morfin, dolol på 100 mg og intet hjalp..

Jeg kunne først rigtig spise normal mad efter 3 uger, men jeg havde også MEGET ondt, det kom lidt bag på lægerne, røg til vagtlægen, til ekstra besøg hos kirurgen osv..

MEN det går over og det bliver bedre! Du skal huske og spise det du kan, yoghurt, kold suppe, koldskål osv.. Det må bare ikke være for varmt.. Hvis du intet spiser, får du den styggeste ånde, og det vil ikke hele ligeså hurtigt.. Jeg ved godt der er super svært og spise, fordi det bare gør SÅ ondt.. Bare tag så små skefulde som muligt..
Is hjalp i øvrigt ikke på mig, det var for koldt!

Rigtig god bedring, føler med dig.. Det er meget værre og få fjernet mandler som voksen end som barn

Anmeld

2. marts 2011

grinny

B&J skriver:

Spis is is is is is is is is det kølede vildt meget på mig den gang også spiste jeg fransbrød uden skorp og pasta og kødboller

håber snart det ikke gør så ondt på dig mere 

synes bare slet ikke jeg kan få noget ned? Har lige kæmpet mig igennem en is og det er bare ikke sjovt

Glæder mig til jeg får det bedre

Anmeld

2. marts 2011

grinny

Rose <3 skriver:

Is - is - is - is og atter is, min pige....

Og allerede i morgen vil du mærke bedring med smerterne. 

Det er altid skønt med en undskyldning for at kunne æde så meget is som man orker

Håber du har ret med smerterne

Hvornår bliver ens stemme normal igen?

Anmeld

2. marts 2011

B&J

grinny skriver:

synes bare slet ikke jeg kan få noget ned? Har lige kæmpet mig igennem en is og det er bare ikke sjovt

Glæder mig til jeg får det bedre

Spis vand is det kan også køle rigtigt meget og du skal ikke synke noget

Anmeld

2. marts 2011

grinny

Tutter skriver:

Åh hvor jeg kan huske det

Jeg fik fjernet mine for 5 år siden, og nøj hvor jeg havde ondt! Jeg fik depot morfin, dolol på 100 mg og intet hjalp..

Jeg kunne først rigtig spise normal mad efter 3 uger, men jeg havde også MEGET ondt, det kom lidt bag på lægerne, røg til vagtlægen, til ekstra besøg hos kirurgen osv..

MEN det går over og det bliver bedre! Du skal huske og spise det du kan, yoghurt, kold suppe, koldskål osv.. Det må bare ikke være for varmt.. Hvis du intet spiser, får du den styggeste ånde, og det vil ikke hele ligeså hurtigt.. Jeg ved godt der er super svært og spise, fordi det bare gør SÅ ondt.. Bare tag så små skefulde som muligt..
Is hjalp i øvrigt ikke på mig, det var for koldt!

Rigtig god bedring, føler med dig.. Det er meget værre og få fjernet mandler som voksen end som barn

Jeg får så ikke morfin mere, men ibumentin og panodil, og det tager da også toppen men smertefri er jeg ikke. 

Kæresten har købt de der små yoghurter, danomino- eller hvad de nu hedder og det hjælper faktisk lidt fordi så er det ikke så stor en portion jeg skal have med at gøre.

Men ja, jeg tror på nu at det gøre mere ondt som voksen end som barn, det gør i hvert fald ondt på mig  

Anmeld

2. marts 2011

grinny

B&J skriver:

Spis vand is det kan også køle rigtigt meget og du skal ikke synke noget

Som f.eks. sun lolly? Fordi det er dem vi har i fryseren lige nu

Anmeld

2. marts 2011

Klumpe-dumpe

grinny skriver:

Det er altid skønt med en undskyldning for at kunne æde så meget is som man orker

Håber du har ret med smerterne

Hvornår bliver ens stemme normal igen?

En lille uges tid.... Du er jo hævet op nede i halsen, som påvirker stemmelæberne. Det skal lige fortaget sig, og det hjælper isen også på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.