Fik fjernet mine mandler igår, er kommet hjem fra sygehuset i dag og lige nu fortryder jeg virkelig jeg fik det gjort! Jeg ved godt at jeg på længere sigt vil blive rigtig glad for det, men hvor er det dog bare et helvede lige nu.
Det gør ondt konstant! Selv med piller, jeg kan ikke rigtig spise noget og jeg er hele tiden bange for at det skal begynde at bløde.
Tøser, please fortæl mig at det snart går over? Eller i hvert fald at smerterne bliver nemmere at have med at gøre?
Åh hvor jeg kan huske det 
Jeg fik fjernet mine for 5 år siden, og nøj hvor jeg havde ondt! Jeg fik depot morfin, dolol på 100 mg og intet hjalp..
Jeg kunne først rigtig spise normal mad efter 3 uger, men jeg havde også MEGET ondt, det kom lidt bag på lægerne, røg til vagtlægen, til ekstra besøg hos kirurgen osv..
MEN det går over og det bliver bedre! Du skal huske og spise det du kan, yoghurt, kold suppe, koldskål osv.. Det må bare ikke være for varmt.. Hvis du intet spiser, får du den styggeste ånde, og det vil ikke hele ligeså hurtigt.. Jeg ved godt der er super svært og spise, fordi det bare gør SÅ ondt.. Bare tag så små skefulde som muligt..
Is hjalp i øvrigt ikke på mig, det var for koldt!
Rigtig god bedring, føler med dig.. Det er meget værre og få fjernet mandler som voksen end som barn 
Anmeld