håber i kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Anonym trådstarter

er nu i gang med brystpumpe da jeg ikke kan protesere nok mælk på en hel dag. men er nød til at spørge jer om man må give modermælksastatning og brystmælk på samme dag, 

feks. jeg giver modermælksastating om dagen og mit eget mælk om aften.. 

håber i kan forstå den måde jeg skriver det på, men kan ikke forklare det på andre måder..

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Ayasmor

Anonym skriver:

er nu i gang med brystpumpe da jeg ikke kan protesere nok mælk på en hel dag. men er nød til at spørge jer om man må give modermælksastatning og brystmælk på samme dag, 

feks. jeg giver modermælksastating om dagen og mit eget mælk om aften.. 

håber i kan forstå den måde jeg skriver det på, men kan ikke forklare det på andre måder..

på forhånd tak

ja det må du gerne.. Min datter fik også suppleret op med modermælkserstatning (MME) fra hun var 5 uger, da jeg simpelthen ikke havde nok mælk til hende selv..

Anmeld

2. marts 2011

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

ja det må du gerne.. Min datter fik også suppleret op med modermælkserstatning (MME) fra hun var 5 uger, da jeg simpelthen ikke havde nok mælk til hende selv..

okay mange tak.. jeg har heller ikke nok mælk i løbet af dagen 

Anmeld

2. marts 2011

Ayasmor

Anonym skriver:

Selvtak.. jeg prøvede også at sætte min produktion op ved at malke ud, men efter 4 uger og ingen effekt blev min datter 100% flaskebarn.. Når nu det ikke altid er nok med vores egen mælk, så er det rart at der findes alternativer som MME

Anmeld

2. marts 2011

Ayasmor

Anonym skriver:

Selvtak.. jeg prøvede også at sætte min produktion op ved at malke ud, men efter 4 uger og ingen effekt blev min datter 100% flaskebarn.. Når nu det ikke altid er nok med vores egen mælk, så er det rart at der findes alternativer som MME

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.