spørgsmål ang . kombivogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
366 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

lulleh

heej tøser.
har lige et par spørgsmål ang kombi vogn.
har tænkt lige på en Emmaljunga kombi vogn.
men Johannes er snart 9 måneder og er ca 70cm lang.
så kan ikke helt vudere om det kan betale sig.
andre der har en, ? hvor lang tid kan de ca ligge i sårn en.. ? håber i kan hjælpe mig. da den elsked kombivogn ( bagaboo vogn ) er barnvogns himmelen nær.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

lulleh

slet ingen ?

Anmeld

2. marts 2011

Betteisen

Hmm det kommer vel an på hvor langt liggemålet på den vogn du har i kikkerten er, og hvor meget plads du forventer han skal have at ligge på. Umiddelbart vil jeg mene det var at smide pengene ud af vinduet... netop fordi de fleste kombivogne har liggemål på omkring 78 (min Brio har i hvert fald).

MVH

Louise

Anmeld

2. marts 2011

lulleh

Betteisen skriver:

Hmm det kommer vel an på hvor langt liggemålet på den vogn du har i kikkerten er, og hvor meget plads du forventer han skal have at ligge på. Umiddelbart vil jeg mene det var at smide pengene ud af vinduet... netop fordi de fleste kombivogne har liggemål på omkring 78 (min Brio har i hvert fald).

MVH

Louise

den jeg havde kig på. har et ligge mål på 90.. mener jeg..
en emmaljunga

Anmeld

2. marts 2011

Betteisen

Hmm ja det er self. noget helt andet... Tror dog jeg havde valgt en alm barnevogn i stedet for, men det kommer helt an på hvilke behov man har. Og det er lidt svært, at vurdere hvor længe han kan ligge deri, men kan fortælle at de fleste unger på ca 2 år er omkring 90 cm plus minus selvfølgelig.

MVH

Anmeld

2. marts 2011

132319

Vores Emmaljunga kombivogn har et liggemål på 80 (og det er jeg ret sikker på at de alle har)

Kamille er 64 cm og kan ikke være i den ret meget længere så jeg tror alt for hurtigt at den vil være for lille til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.