Chefkok Bjørn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

otlitrom

Jeg fik et mindre chok idag! Bjørnen meldte ud, at i aften ville han lave mad! Det er ikke sket i evigheder.. Han er -med al respekt- ikke den store kok. Min far, der er kok, gav svigersønnen en "drengerøvs-kogebog" i fødselsdagsgave. Idag skulle den så indvies!

Den anden dag havde vi en alvorlig diskussion over en hel kylling jeg havde lavet til aften, og det endte med bjørnen rejste sig, uden at spise noget som helst, og gik på det kommende børneværelse og spise skumbananer og spillede computer. Meget symbolsk, ikke?

Nå, tilbage til idag! Jeg kunne gøre tre ting. 1: Sige til ham: Jeg har allerede planlagt det og det, så du kan lave mad en anden dag. 2: Begynde og grine og sige "Seriøst? DIG? lave mad? HAHA!" eller 3: "Det lyder dejligt skat, hvad skal vi have?"

Jeg valgte nr. 3 og jeg blev ikke skuffet. Jeg har spist mere end Bjørnen selv, for dælen det smagte godt!

I får lige en sang, så gætter I nok hvad vi har fået!

http://www.youtube.com/watch?v=dyk3LZm9oNk

Han er nu en sød bjørn, når ikke han flipper over en kylling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Jules

Eeeeeej forsulan.... Nu har jeg den sang på hjernen resten af ugen... Hihihihihi...

Men nu ved jeg da hvad vi skal have til aften imorgen 

Anmeld

2. marts 2011

AnneBJ

Årh ja! du er heldig!! Både at han lavede mad og menuen han havde valgt...

Jørn "tilbyder" også nogle gange at lave mad - når jeg har brokket tilstrækkeligt over det altid er mig der skal gøre det, men der bliver aldrig vildere end at varme suppe (og hvis det går højt brød til) eller ovnkartofler og noget gordon bleau eller noget i den stil.... 

til Bjørnen!! Husk at give ham et ekstra kys! 

Anmeld

2. marts 2011

Ida.

DEJLIGT!!!

Anmeld

2. marts 2011

msax

Årh mums... det lyder slet ikke dårligt...

herhjemme er det også ved at være et stykke siden brian har lavet mad, men det er nok mest min egen skyld, da jeg laver det meste i løbet af dagen når Malte tager en lille lur eller gider at underholde sig selv...

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Årh ja! du er heldig!! Både at han lavede mad og menuen han havde valgt...

Jørn "tilbyder" også nogle gange at lave mad - når jeg har brokket tilstrækkeligt over det altid er mig der skal gøre det, men der bliver aldrig vildere end at varme suppe (og hvis det går højt brød til) eller ovnkartofler og noget gordon bleau eller noget i den stil.... 

til Bjørnen!! Husk at give ham et ekstra kys! 

Han har fået et stort kram og et hav af kys, og jeg har sagt at det smagte fantastisk og at det var dejligt han gad.. Godt med ros, men helhjertet. For jeg bliver altså lidt nyforelsket af sådan en overraskelse. Jeg tror ikke han har lavet mad fra bunden det sidste ½ år... Til nøds en knorr tomatsuppe..

Men jeg er nok heller ikke helt nem på det punkt. Boet alene med min far, der er kok og har været restauratør.. Jeg har jo boet i et køkken... Mine krav er sgu nok lidt for høje

Jeg skal lade ham gøre det noget mere. For han kan godt!

Anmeld

2. marts 2011

anna-jonas

Whheeeeee..........................ja, husk at rose ham......................mænd elsker ros, og det kan virkelig få dem ud af starthullerne.

Vi fik stegt flæsk med persillesovs i søndags, da det var Jonas fødselsdag. Det var Jan der stod for det, og det har han talent for. Drengen spiste virkelig meget...........

Anmeld

2. marts 2011

TbCp

Feeedt!

Stegt flæsk med Persillesovs kartofler og rø'ber det er bare guf

Elsker når Carsten laver mad, det sker bare aaaalt for sjældent!

Anmeld

2. marts 2011

Klumpe-dumpe

S ø d e    r a r e   b a m s e f a r   

Anmeld

2. marts 2011

ooo

Jeg synes at Bjørnen opper sig lige for tiden.

P.S. Hvis han skulle få en rengøringsflip, så kan du bare sende ham til Amager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.