Min datter startede i børnehave for knap 2 mdr siden.
HVER DAG når jeg henter bliver jeg/hun spurgt om hvornår de må komme med hende hjem og lege, det er mellem 2-5 piger der konstant spørger.
Hånden på hjertet tror jeg at halvdelen er ligeglade med min datter og nogle af dem leger hun ikke synderligt med derhenne.
Forstå mig ret, jeg er ikke ved at pille ved min datters selvværd, jeg mener selv hun i kapløb med sin søster er jordens skønneste.
Jeg tror bare oprigtigt ikke at halvdelen af pigerne vil min datter nævneværdigt, nærmere bare se hendes værelse.
Jeg ved ikke om interessen øges fordi jeg henter hende tidligere end de fleste derhenne (kl. 14) så de fornemmer der er større tidsmæssigt overskud til det.....
Vi har 2 kommende aftaler med 2 forskellige piger, som min datter gerne vil have med hjem, men .............
Men jeg ved ikke hvordan jeg skal formulere min tanke, tager I bare alle der spørger med hjem, eller hur ?
Jeg synes det virker lidt tosset og de spørger konstant og jeg kan jo ikke svare nej (skrev den konfliktsky) men jeg kan jo heller ikke blive ved med at skubbe spørgsmålene, der falder KONSTANT.
Anette, der forsøger at lære børnehavereglerne at kende
Anmeld