Mavesmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Anonym trådstarter

Håber at der er nogen der kender lidt til det.

Problemet: Efter hvert aftensmåltid får jeg nogle frygtelige mavesmerter, de er kommet kort tid efter hvert aftensmåltid siden i fredags. Der var en dag hvor jeg ikke havde noget appetit, og spiste derfor ikke aftensmad, men fik heller ikke mavesmerter.

Nogen der har et forslag til hvad der eventuelt kan være galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Håber at der er nogen der kender lidt til det.

Problemet: Efter hvert aftensmåltid får jeg nogle frygtelige mavesmerter, de er kommet kort tid efter hvert aftensmåltid siden i fredags. Der var en dag hvor jeg ikke havde noget appetit, og spiste derfor ikke aftensmad, men fik heller ikke mavesmerter.

Nogen der har et forslag til hvad der eventuelt kan være galt?

er du gravid eller??

Anmeld

2. marts 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

er du gravid eller??

Nej det er jeg ikke.

Anmeld

2. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Nej det er jeg ikke.

uhhh så kan det jo være mange ting... har du været til læge med det?? og er det et bestemt sted du har ondt da??

Anmeld

2. marts 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

uhhh så kan det jo være mange ting... har du været til læge med det?? og er det et bestemt sted du har ondt da??

Det er sådan midt i maven lige under navlen. Har ikke talt med lægen endnu, da jeg tænkte at jeg lige ville se tiden an.

Anmeld

2. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Det er sådan midt i maven lige under navlen. Har ikke talt med lægen endnu, da jeg tænkte at jeg lige ville se tiden an.

døjer selv med smerter undernavlen, men det er pga af en tarmsygdom... og det kan jo være rigtig mange ting der gør at du har ondt der... det kan jo være du har fået en mavevirus.. den kan man jo godt have i et par uger..

Anmeld

2. marts 2011

Frk.S

Hmm, ja vi kan jo ikke sidde her og stille en diagnose.

Det kan jo være alt muligt, fra at du har spist for meget og for hurtigt til fx galdesten, tarmsygdom eller fødevareallergi.

Det kan du kun få svar på ved at tage til din egen læge.

Anmeld

2. marts 2011

sweet

Frk.S skriver:

Hmm, ja vi kan jo ikke sidde her og stille en diagnose.

Det kan jo være alt muligt, fra at du har spist for meget og for hurtigt til fx galdesten, tarmsygdom eller fødevareallergi.

Det kan du kun få svar på ved at tage til din egen læge.

nemlig det kan være rigtig mange ting der gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.