Erfaring med fuld narkose.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. oktober 2008

Munder

Hej Min datter Andrea skal ind i morgen og have dræn og fjernet polypper. Jeg er ved at s.... grønne grise af nervøsitet :'(. Så piger, har I nogle erfaringer til hvordan vi kommer igennem det, så del:S (H) Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2008

Anja

Det er aldrig sjovt, når de små skal i fuldnarkose :'( Vores store dreng har fået dræn i 3 gange og den lille 2 gange. Det bliver faktisk lettere jo flere gange man prøver det, men det er ALTID ubehageligt at se dem falde i søvn med masken på. Bedste råd er vist, tag den med ro og sørg for at du har en med som du kan snakke med under operationen - som heldigvis er kort. Har ingen erfaring med fjernelse af polypper, men det er vel noget med at de skal have en masse koldt og flydende kost, ikk?? De gange drengene har været i fuldnarkose har de været friske igen ½-1 time efter og været helt sig selv.

Anmeld

6. oktober 2008

MorCamilla

Jeg kan huske første gang Mikkel kom i fuld narkose. (det var da han var ca 1½ måned gammel og de skulle fjerne et dren de havde lagt ind i hans lunge og lave en ny blodåre fra hjerte til lunge) Hvor var det vemmeligt da han faldt i søvn...

Mit råd vil være som Anja også skriver, at have nogle at snakke med når hun bliver opereret...
Alt held og lykke med det...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.