Ork! madproblem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

smvelf

Hej med jer. Sarah på snart et år, har i lidt over 1 måned ikke ville spise kød eller rugbrød overhovedet! Hun spytter det bare ud igen, eller kaster det ned på gulvet. Ved godt at de kan få nogle perioder, meeeen at hun kun får, kartofler, grøntsager og pasta gør mig lidt bekymret.

Er der andre der har prøvet det samme, og pleeeeeease sig det går over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Mussen2

øv altså. men mon ikke det kommer igen hvis i bare tager det afslappet og ikke viser jeres frustration?

Hvis I gerne vil sikrer hende noget kød kan i blende det i mosen. bruge kødpålæg (sild, frikadelle, skinkesalat, etc.), hvis hun ellers vil spise rugbrøden.

Har du prøvet alle "børnenes favoritter" som lasagne, kødsovs, boller i karry osv.

Anmeld

2. marts 2011

Bellinda89

smvelf skriver:

Hej med jer. Sarah på snart et år, har i lidt over 1 måned ikke ville spise kød eller rugbrød overhovedet! Hun spytter det bare ud igen, eller kaster det ned på gulvet. Ved godt at de kan få nogle perioder, meeeen at hun kun får, kartofler, grøntsager og pasta gør mig lidt bekymret.

Er der andre der har prøvet det samme, og pleeeeeease sig det går over

Hehe her i huset , er det kartoflerne og grønt der ryger på gulvet.. Nixen om hun spise det .... 

Men JO det går over

Anmeld

8. marts 2011

Dittemor26

Det går over!! Bare rolig! Viktor har været igennem flere, til tider laaaange, perioder, hvor han kun vil spise noget bestemt og absolut ikke andet end det. Hvad med kødpølse, det kunne Viktor overtales til engang imellem, da han "kødstrejkede".

Held og lykke

Anmeld

8. marts 2011

Krisørensen

Jeg er lige med på en lytter, da jeg kender det alt for godt. Min søn på lidt over 1 år, nægter også at spise kød og brød. Hver gang han får det i munden, spytter han det ud igen. Jeg håber meget snart det går over, da det har varet temmelig længe nu....

Anmeld

8. marts 2011

smvelf

vores madproblem er næsten ovre Nu spiser tøsen sku selv med ske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.