Græsenke og lidt godt og blandet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Ida.

TbCp skriver:

Du får da nået noget når du er "enlig"!
Og så er det da skønt at alle huslige pligter er overstået så man bare kan hygge med ungerne!

Altså jeg elsker sådan en aften helt alene ind imellem, men har altid hadet når det var fordi Carsten var ude at rejse. Men så er det godt at der findes internet og Skype

Jeg er bedre til det denne gang - sidst han var afsted, var han for det første helt i Dubai og væk i en hel uge - og for det andet boede vi 1 times kørsel fra familien...hvilket måske ikke lyder af meget, men kan godt lide den sikkerhed det giver mig, at mine forældre kun er et par minutter herfra, hvis vi skulle få brug for det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Jeg er bedre til det denne gang - sidst han var afsted, var han for det første helt i Dubai og væk i en hel uge - og for det andet boede vi 1 times kørsel fra familien...hvilket måske ikke lyder af meget, men kan godt lide den sikkerhed det giver mig, at mine forældre kun er et par minutter herfra, hvis vi skulle få brug for det!!

Uhh det er dælme også langt væk altså!!!

Og ja, det er rart i sådan en situation at have familie tæt på.... bare lige "hvis nu...."

Anmeld

2. marts 2011

Ida.

Rose <3 skriver:

Yark, jeg er da gået glip af den finger der  Du kan også spørge Mette, you know, vores allround nourse herinde, hvornår det er okay at gøre den våd

I dag, da jeg havde afleveret Malucca kørte jeg op til min Ex-kollegae (altså vi blev jo begge fyret samtidig) nåh men nu er hun så blevet min sy-læremester, der har jeg været hele dagen, lige til jeg skulle hente Malucca igen....

Da vi kom hjem stod den på rugbrødsmadder, og wuhuuuu Malucca spiste 2½ skive  Så var der tid for smølfen, og derefter hyggetid inden hun skulle puttes. (JA i dag ville hun gerne sidde i sin seng, men ikke ligge, så hun ente igen i min seng hvor hun er helt

Så fik jeg lige smidt betræk fra sofaen i vaskemaskinen, kikket på Mettes ansøgning og talt med hende i tlfén....

Og ja nu skal jeg til at KÆMPE med, at få de betræk tilbage på sofaen....

Har heller ikke skrevet så meget om det herinde...men havde en længere snak med en lægeveninde og en sygeplejerske-veninde om det på en facebook-status...rent drama  men det hele ser fint ud lige nu, så tror den heler fint op!!

Ihh hvor lyder det som en hyggelig og meget afslappende dag - det er en af de der dage, der kan give noget energi!!

Det er da en start, at malutten vil sidde i sin seng...det skal nok komme!

Åh ååhh sådan et sofabetræk skal nok give sved på panden...god kamp!!!

Anmeld

2. marts 2011

Ida.

TbCp skriver:

Uhh det er dælme også langt væk altså!!!

Og ja, det er rart i sådan en situation at have familie tæt på.... bare lige "hvis nu...."

Præcis...det er ansvaret jeg synes er sværest, når jeg er alene...var man alene hele tiden er jeg sikker på, at snakken var en anden, men bryder mig bare ikke om at stå med eneansvaret for mit guld!!

Anmeld

2. marts 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Præcis...det er ansvaret jeg synes er sværest, når jeg er alene...var man alene hele tiden er jeg sikker på, at snakken var en anden, men bryder mig bare ikke om at stå med eneansvaret for mit guld!!

Kan sagtens følge dig!

Anmeld

2. marts 2011

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Har heller ikke skrevet så meget om det herinde...men havde en længere snak med en lægeveninde og en sygeplejerske-veninde om det på en facebook-status...rent drama  men det hele ser fint ud lige nu, så tror den heler fint op!!

Ihh hvor lyder det som en hyggelig og meget afslappende dag - det er en af de der dage, der kan give noget energi!!

Det er da en start, at malutten vil sidde i sin seng...det skal nok komme!

Åh ååhh sådan et sofabetræk skal nok give sved på panden...god kamp!!!

Tak, har valgt 2 af gange.... Orker helt ærligt ikke kampen med 10 på engang  (Så ved hvad jeg skal lave de næste 5 dage)

Anmeld

2. marts 2011

Milka

jeg puttede pigerne lidt i syv, fik styr på køkkenet og har hængt vasketøj op. så lidt fjernsyn (og blundede lidt, tror jeg) og nu skal jeg i bad og så i seng med jussi adler-olsen.

nyd din alenetid! 

Anmeld

2. marts 2011

Ida.

Milka skriver:

jeg puttede pigerne lidt i syv, fik styr på køkkenet og har hængt vasketøj op. så lidt fjernsyn (og blundede lidt, tror jeg) og nu skal jeg i bad og så i seng med jussi adler-olsen.

nyd din alenetid! 

Øøøv at du har noget Jussi til gode - jeg læste hans sidste nye for ikke længe siden...dét er god læsning!

Anmeld

2. marts 2011

Milka

idamaria83 skriver:

Øøøv at du har noget Jussi til gode - jeg læste hans sidste nye for ikke længe siden...dét er god læsning!

jeg genlæser fasandræberne 

kommer der ikke snart noget nyt fra ham, ved du?

Anmeld

2. marts 2011

msax

idamaria83 skriver:

Pas nu på dig selv, ik søde!!?

jeg passer MEGET på... nu tror jeg at jeg kender faresignalerne også er det jo bare at "turde" lytte til dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.