Skal bare væk nu, sælges billigt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. marts 2011

Dictes mor

Toppe str. s - 35 kr per styk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Dictes mor

WiitrioeN skriver:

hvad skal du have for den hvide top på 1 side inkl. porto??

45 kr, jeg tror det koster tyve kroner at sende det.

Anmeld

9. marts 2011

Dictes mor

Op 

Anmeld

16. marts 2011

Dictes mor

16. marts 2011

BinaMor

16. marts 2011

Dictes mor

BinaMor skriver:

kan jeg lokke dig til at bytte den hvide kjole og badetøjet for denne https://www.baby.dk/debat/95311pi1/toej--voksen/fifth-avenue-shoe-repair-top--aldrig-brugtmonster-billig.aspx

Jeg tror desværre, at den vil blive for stor til mig, for jeg har ret så små bryster, faktisk næsten ingen Hvis du har andet du gerne vil bytte med, så vil jeg gerne se det, for bytter gerne.

Anmeld

16. marts 2011

BinaMor

Dictes mor skriver:

Jeg tror desværre, at den vil blive for stor til mig, for jeg har ret så små bryster, faktisk næsten ingen Hvis du har andet du gerne vil bytte med, så vil jeg gerne se det, for bytter gerne.

øv bøv nej har lige kigget i gemmerne. ikke nok ihvertfal. er også lidt i tvivl om jeg kan passe det da s er lige lille nok men ved kjoler plejer det at ku gå.

el dvs om du er intra i cowboy bukser str W27 L32 fra Only. næsten ikke brugt da jeg købte dem en uge inden jeg fandt ud af jeg var gravid og de har været for små siden

Anmeld

16. marts 2011

Dictes mor

BinaMor skriver:

øv bøv nej har lige kigget i gemmerne. ikke nok ihvertfal. er også lidt i tvivl om jeg kan passe det da s er lige lille nok men ved kjoler plejer det at ku gå.

el dvs om du er intra i cowboy bukser str W27 L32 fra Only. næsten ikke brugt da jeg købte dem en uge inden jeg fandt ud af jeg var gravid og de har været for små siden

Ej hvor ærgeligt, jeg har for bred røv. Rimelig trist billede du har af mig efterhånden. Kan du ikke lige prøve at citere billede af den hvide kjole, som du er interesseret i, jeg vil gerne gå ned i pris samlet for de to ting, hvis du så kan være interesseret?

Anmeld

16. marts 2011

BinaMor

Dictes mor skriver:

Ej hvor ærgeligt, jeg har for bred røv. Rimelig trist billede du har af mig efterhånden. Kan du ikke lige prøve at citere billede af den hvide kjole, som du er interesseret i, jeg vil gerne gå ned i pris samlet for de to ting, hvis du så kan være interesseret?

hehe ej så kan vi være bred-røvede og småbrystede sammen

nej det andet går nok ikke for min konto er overtrukket så må ikke overføre. men hvis jeg kommer i tanke om noget jeg kan bytte med skriver jeg lige igen

Anmeld

16. marts 2011

Dictes mor

BinaMor skriver:

hehe ej så kan vi være bred-røvede og småbrystede sammen

nej det andet går nok ikke for min konto er overtrukket så må ikke overføre. men hvis jeg kommer i tanke om noget jeg kan bytte med skriver jeg lige igen

Ja gør endelig det Jeg vil også gerne bytte med pigetøj i str 86 og op efter, hvis du har sådan noget. Eller legesager og andet baby/børneudstyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.