størrelse som 3årig vs. 2årig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

felicity

Sallisørøver skriver:

ja hvor store var jeres til 2års undersøgelsen

og hvor store var de til 3års undersøgelsen.. Har lige været afsted med Noah idag.. og han er

3år: 102cm og vejer 16kg

2år: 91cm og vejede 14,3kg

min Jessica var 94 cm og vejede 15.3 kg til 2 års undersøgelsen og til 3 års ( jan.2011) var hun 106 cm og vejede 17 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

charlottemor3

nathalie var

2 år 91,5cm  og 12,1 kg

3 år 101cm  og 14,3

Anmeld

3. marts 2011

JustAnotherName

Bianca som 2 årig

85 cm. og 11,5 kg.

Bianca som 3-årig

92 cm. og godt 13 kg.

Anmeld

3. marts 2011

MaliksMor

Sallisørøver skriver:

hehe... tak.. der er åbenbart ingen 3årige herinde 

det var der så alligevel

Anmeld

3. marts 2011

Kamulla

CamillaRH skriver:

det var der så alligevel

ja... tænkte jeg nok... de var bare lidt generte i starten

Anmeld

3. marts 2011

Majeha

Luc er kun 2 år og 4 mdr. så han har kun været til 2 års sidste måned. Men der var han 90 cm. og vejede 14,3 kg. og fik at vide det var i den høje ende, og at han MAKS måtte tage 3 kg på det næste års tid. Men synes da ikke det virker som meget mere/tungere i forhold til jeres 2 års. Går nemlig og er helt nervøs om han er/er på vej til at blive alt for tyk

Men de vokser måske ikke så meget mellem 2 og 3 år, som mellem de første?

Anmeld

3. marts 2011

Kamulla

Majeha skriver:

Luc er kun 2 år og 4 mdr. så han har kun været til 2 års sidste måned. Men der var han 90 cm. og vejede 14,3 kg. og fik at vide det var i den høje ende, og at han MAKS måtte tage 3 kg på det næste års tid. Men synes da ikke det virker som meget mere/tungere i forhold til jeres 2 års. Går nemlig og er helt nervøs om han er/er på vej til at blive alt for tyk

Men de vokser måske ikke så meget mellem 2 og 3 år, som mellem de første?

okay... nææhh.. syntes heller ikke det virker som det HELT vilde.. men Noah har jo heller ikke taget meget på siden sidste år.. han er dejlig fyldig.. men bygget som han har været siden spæd.. samme fede fødder, og samme elastikker rundt på arme og ben.. han følger hans kurve perfekt.. vægt og højde mæssigt

Anmeld

3. marts 2011

Majeha

Sallisørøver skriver:

okay... nææhh.. syntes heller ikke det virker som det HELT vilde.. men Noah har jo heller ikke taget meget på siden sidste år.. han er dejlig fyldig.. men bygget som han har været siden spæd.. samme fede fødder, og samme elastikker rundt på arme og ben.. han følger hans kurve perfekt.. vægt og højde mæssigt

Ok. Luc var nede på 2200 så kæmpede en kamp om at få ham op i vægt. Men han følger vidst også sin egen kurve nu, som hun sagde. Men han er en tung dreng, har bare aldrig haft elastikker eller babyfedt, derfor det undrede mig, at han ikke måtte tage på. For når man mærker på ham, er der ikke meget at tage fat i, derimod har han muskler, der siger spar ti. Frygtede bare lidt, at det ville være samme fart som indtil nu, for så ville han da komme op på en del, hehe.

Ved nemlig heller ikke hvordan jeg skulle kunne undgå at han tager på, da han får en masse motion og spiser sundt. Og endda ikke særlig meget normalt. Er bare nervøs for, at lægen skal se skævt til mig og tro at jeg overfodrer mit barn

Anmeld

3. marts 2011

Lillefe

Hejsa

Jeg husker ikke vægten men jeg kan huske Nadia var 95 cm til hendes 2 års undersøgelse.. og mener det var 108 til 3 års.. og her til hendes 4 års var hun 115 cm og vejede 19,5 kg

Anmeld

4. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

Vi mangler lige et ½ år til at han fylder 3 år...

Men ved 2 års undersøgelsen hos egen læge; 90 cm og 9,9 kg

Her som 2½ år 91,5 cm og 9,9 kg

Den bandit ville have været højere hvis han havde fuldt sin kurve, den røver... Men skidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.