Sallisørøver skriver:
okay... nææhh.. syntes heller ikke det virker som det HELT vilde.. men Noah har jo heller ikke taget meget på siden sidste år.. han er dejlig fyldig.. men bygget som han har været siden spæd.. samme fede fødder, og samme elastikker rundt på arme og ben.. han følger hans kurve perfekt.. vægt og højde mæssigt
Ok. Luc var nede på 2200 så kæmpede en kamp om at få ham op i vægt. Men han følger vidst også sin egen kurve nu, som hun sagde. Men han er en tung dreng, har bare aldrig haft elastikker eller babyfedt, derfor det undrede mig, at han ikke måtte tage på. For når man mærker på ham, er der ikke meget at tage fat i, derimod har han muskler, der siger spar ti. Frygtede bare lidt, at det ville være samme fart som indtil nu, for så ville han da komme op på en del, hehe.
Ved nemlig heller ikke hvordan jeg skulle kunne undgå at han tager på, da han får en masse motion og spiser sundt. Og endda ikke særlig meget normalt. Er bare nervøs for, at lægen skal se skævt til mig og tro at jeg overfodrer mit barn
Anmeld