En Hyggelig dag med en NSér

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

JustAnotherName

Nej hvor har Jonas og jeg haft en hyggelig dag sammen Med Skønne Catharina og en ordenlig charmetrold til Valdemar.
Vi har hygget i Fields i dag og spist frokost.
Hun er bare et så dejlig væsen og virkelig bare MEGA behagelig at være sammen med, som jeg sagde til hende, man kan være sig selv og føler ikke man SKAL være på hele tiden. SÅ det har været fantastisk.
Hun er så SØD!!!
Vi skal helt sikkert ses igen.

Hun ER en fantastisk afslappet og rar pige/kvinde. Og utrolig smuk! Jeg så hende, og hendes to skønne piger, mens hun var højgravid med Valdemar.

Jeg håber at få mulighed for at møde hende igen en dag (det må kunne arrangeres!!). Og for den sags skyld også ALLE JER ANDRE herinde fra. I kan da kun være ligeså skønne, som I lader til at være  .....Jeg er sikker!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

ChatH

JustAnotherName skriver:

Hun ER en fantastisk afslappet og rar pige/kvinde. Og utrolig smuk! Jeg så hende, og hendes to skønne piger, mens hun var højgravid med Valdemar.

Jeg håber at få mulighed for at møde hende igen en dag (det må kunne arrangeres!!). Og for den sags skyld også ALLE JER ANDRE herinde fra. I kan da kun være ligeså skønne, som I lader til at være  .....Jeg er sikker!!!!

årh tak søde!!! Jeg vil også rigtig gerne møde dig igen men altså ferien står jo nok på camping igen i år og så besøger vi jo nok både fyn og jylland igen

Anmeld

3. marts 2011

Ni-ko-li-ne

hvor er det bare fedt fedt fedt!!!

det er som om at det var godt for NS at komme på baby, flere og flere ses... og det er bare fantastisk!!!

jeg skulle gerne selv få besøg af skovfolket idag! JUhuuuuuuuuu!!!!

Anmeld

3. marts 2011

JustAnotherName

årh tak søde!!! Jeg vil også rigtig gerne møde dig igen men altså ferien står jo nok på camping igen i år og så besøger vi jo nok både fyn og jylland igen

Så skal I være meget velkomne til at komme forbi os igen   

Anmeld

3. marts 2011

mama09

sarahb skriver:

Nej hvor har Jonas og jeg haft en hyggelig dag sammen Med Skønne Catharina og en ordenlig charmetrold til Valdemar.
Vi har hygget i Fields i dag og spist frokost.
Hun er bare et så dejlig væsen og virkelig bare MEGA behagelig at være sammen med, som jeg sagde til hende, man kan være sig selv og føler ikke man SKAL være på hele tiden. SÅ det har været fantastisk.
Hun er så SØD!!!
Vi skal helt sikkert ses igen.

hvor dejligt

Anmeld

3. marts 2011

sarahb

Chatarina skriver:

DEt er da det vi skal GLÆDER MIG!!

Helt fint med skjorten, du har jo en men ville være kanon hvis du gad tjekke det for mig

MUMS!!!! Jeg kan godt komme og dele det med jer Lyder total hygge med veninder på besøg. God fornøjelse

du skulle ha været her igår, vi fik spist alt slikket og snakket og set amalies verden, det er jo så sjovt... hihi...

Jeg tager ind til byen i morgen, så kigger jeg efter skjorten... Min veninde er ikk helt ovenpå efter minde dagen igår for hendes datter...

Kæmpe Knus.

Anmeld

3. marts 2011

ChatH

sarahb skriver:

du skulle ha været her igår, vi fik spist alt slikket og snakket og set amalies verden, det er jo så sjovt... hihi...

Jeg tager ind til byen i morgen, så kigger jeg efter skjorten... Min veninde er ikk helt ovenpå efter minde dagen igår for hendes datter...

Kæmpe Knus.

IHH jeg kommer gerne næste gang i tøse hygger og ja hun er fandme så sjov!! Vi så det også bare uden slik jeg er seriøst ved at brække mig af grin over hende ydersiden af at være kendt

Meget fornemt med skjorten og kun hvis du gider det skal ikke være til besvær overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.