Hvis I mangler inspiration til god sund mad der stadig er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

<3

for børn og smager af noget!

Jeg har lige startet en blog hvor jeg med tekst og billeder viser eksempler på sunde og nærende mad uden nogen der er hellige eller bedrevidende. Alle opskrifter er baseret på at man skal have min.600gr grønt om dagen. Men uden at miste det sjove såsom fløde eller smør.

Jeg bruger selv kun økologiske varer grundet noget allergi men opskrifterne kan sagtens bruges med ikke økologiske varer.

Kig forbi hvis I har brug for inspiration eller bare er nysgerrige !  

mvh Kirsten

organicfoodandliving.wordpress.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Koen.

super lækre opskrifter og flot side du har lavet

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

Sejt, Kirle!

Jeg har købt ind til at prøve den peberfrugtsuppe, fordi du nævnte den i en anden tråd. Men det ville blive søgt om slilsmisse, hvis jeg serverede den herhjemme. Bjørnen gik helt bananas Så det må vente til en dag jeg er alene hjemme. Jeg elsker suppe med et godt, groft brød!

Anmeld

2. marts 2011

<3

lillespurv20 skriver:

super lækre opskrifter og flot side du har lavet

Takker!

Anmeld

2. marts 2011

<3

kitty skriver:

Sejt, Kirle!

Jeg har købt ind til at prøve den peberfrugtsuppe, fordi du nævnte den i en anden tråd. Men det ville blive søgt om slilsmisse, hvis jeg serverede den herhjemme. Bjørnen gik helt bananas Så det må vente til en dag jeg er alene hjemme. Jeg elsker suppe med et godt, groft brød!

Ja det ELSKER vi altså også herhjemme og min kæreste som ellers godt kan ryste lidt på hovedet af mine selleri - porre eller broccoli supper, var HELT vild med peberfrugtsuppen. Faktisk kunne man sagtens bruge den som sovs hvis det var.

Også er det bare god børnevenlig mad, supper med brød i ala fransk manér så flyver maden indenbords

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

Kirle skriver:

Ja det ELSKER vi altså også herhjemme og min kæreste som ellers godt kan ryste lidt på hovedet af mine selleri - porre eller broccoli supper, var HELT vild med peberfrugtsuppen. Faktisk kunne man sagtens bruge den som sovs hvis det var.

Også er det bare god børnevenlig mad, supper med brød i ala fransk manér så flyver maden indenbords

Jeg har lavet brocolisuppe og gulerodssuppe, og det har ikke været sagen for hr bjørn. Det er nok derfor han stejler ved peberfrugt-suppen... Jeg synes bare det lyder vildt lækkert!

Anmeld

2. marts 2011

<3

kitty skriver:

Jeg har lavet brocolisuppe og gulerodssuppe, og det har ikke været sagen for hr bjørn. Det er nok derfor han stejler ved peberfrugt-suppen... Jeg synes bare det lyder vildt lækkert!

Jamen selleri supper og meget "sunde" supper kan jeg sagtens finde på at komme lidt pølse stykker, bacon i tern ovenpå og fløde i netop så manden stadig kan føle sig lidt mandig

Anmeld

2. marts 2011

<3

Eller den klassiske en masse rodfrugter i fad i ovnen men flødestuvet. Der guffer manden i sig som var det pommes frites

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.