Pynt til kagen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Magsen

muzen skriver:

HØRT. jeg kunne heller ikke finde på at fryse det!!

nej vel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

SD21

muzen skriver:

HØRT. jeg kunne heller ikke finde på at fryse det!!

Hold da helt op.

Anmeld

2. marts 2011

SD21

Maggieh skriver:

nej vel 

Det er der jo heller ikk nogen der beder jer om, men min svigermor har gjort det.

Anmeld

2. marts 2011

twinboys

Det kan ikke betale sig at fryse det... Bare sæt det i nogle kasser så det ikke står og samler støv...det er nok ikke så lækkert at spise

Anmeld

2. marts 2011

Anasmor

twinboys skriver:

Det kan ikke betale sig at fryse det... Bare sæt det i nogle kasser så det ikke står og samler støv...det er nok ikke så lækkert at spise

Med den sukkermængde der er pynten, så "konserverer" den så at sige sig selv.. det vil ikke sige at det holder forevigt, men godt lukket til, med mulighed for udluftning (her er flødebolleboxene rigtig gode) så kan pynten sagtens holde sig en god måned... Og kan godt forstå dem der fryser det... de vil jo bare passe på bakterierne, så er ikke i tvivl om at det er derfor nogle gør det på den måde... Men skal det bruges indenfor overskuelig tid, så er det okay at opbevare det forsvarligt i en lukket kasse...

Og apropro Maibritt... husker du kasse og fondant på fredag til vores hygge dag ?

Anmeld

2. marts 2011

Magsen

SD21 skriver:

Det er der jo heller ikk nogen der beder jer om, men min svigermor har gjort det.

ej nu må du ikke tage det negativt :p

jeg har bare ikke hørt om at man fryser det

Anmeld

3. marts 2011

twinboys

Anasmor skriver:

Med den sukkermængde der er pynten, så "konserverer" den så at sige sig selv.. det vil ikke sige at det holder forevigt, men godt lukket til, med mulighed for udluftning (her er flødebolleboxene rigtig gode) så kan pynten sagtens holde sig en god måned... Og kan godt forstå dem der fryser det... de vil jo bare passe på bakterierne, så er ikke i tvivl om at det er derfor nogle gør det på den måde... Men skal det bruges indenfor overskuelig tid, så er det okay at opbevare det forsvarligt i en lukket kasse...

Og apropro Maibritt... husker du kasse og fondant på fredag til vores hygge dag ?

Ja det kan du tro... weeeeeeeeeeeeeee det er jo imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.