Amning og kaffe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Kløver

Ja havde lavet en lidt for sjov status opdatering på min facebook, da jeg ikke kan fordrage kaffe, men har har haft drukket lidt de sidste par dage, pga trætheden, og pludselig blev fanden malet på væggen, og man var pludselig en dårlig mor Tænker lidt, hvor skadeligt kan det kaffe da lige være, tror det sammenlagt er 2 kopper kaffe jeg har fået drukket, på de sidste 3 dage så er jo ikke overdrevent vi snakker om, og dre er vel så meget som så heller ikke er godt for de små når man ammer

Er det bare sådanne kommentarer man skal lade fise ind af det øre og ud af det andet, eller hvad, og burde man ikke også tænke på alm sund fornuft og alt med måde-pricippet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Jules

Det skal du bare overhører... 2 kopper kaffe er ikke noget at bitche over... Hvis det var 2 kander var der måske noget... Hehe

Anmeld

4. marts 2011

Christine

Maja84 skriver:

Ja havde lavet en lidt for sjov status opdatering på min facebook, da jeg ikke kan fordrage kaffe, men har har haft drukket lidt de sidste par dage, pga trætheden, og pludselig blev fanden malet på væggen, og man var pludselig en dårlig mor Tænker lidt, hvor skadeligt kan det kaffe da lige være, tror det sammenlagt er 2 kopper kaffe jeg har fået drukket, på de sidste 3 dage så er jo ikke overdrevent vi snakker om, og dre er vel så meget som så heller ikke er godt for de små når man ammer

Er det bare sådanne kommentarer man skal lade fise ind af det øre og ud af det andet, eller hvad, og burde man ikke også tænke på alm sund fornuft og alt med måde-pricippet

Det skal du bare glemme alt om! Der er ikke noget man ikke må spise og drikke, undtagen narko, alkohol og cigaretter. Alt andet med måde, så går det nok!

Anmeld

4. marts 2011

AWO

Christine skriver:

Det skal du bare glemme alt om! Der er ikke noget man ikke må spise og drikke, undtagen narko, alkohol og cigaretter. Alt andet med måde, så går det nok!

Enig! Jeg har da både spist jordbær, chokolade og stærk mad, uden at det har givet problemer.

Og så kan jeg i øvrigt godt forstå, man indimellem godt kunne bruge lidt kaffe til at holde sig vågen på, som mor. Jeg har selv været fristet, og jeg hader kaffe!!

Anmeld

4. marts 2011

Christine

Anke skriver:

Enig! Jeg har da både spist jordbær, chokolade og stærk mad, uden at det har givet problemer.

Og så kan jeg i øvrigt godt forstå, man indimellem godt kunne bruge lidt kaffe til at holde sig vågen på, som mor. Jeg har selv været fristet, og jeg hader kaffe!!

Det har jeg også! Aldrig haft problemer med det. Og på hospitalet da jeg lige havde født spurgte jeg selvfølgelig fordi jeg var ny mor, da sagde de rigtigt nok at alt er ok men selvfølgelig med måde. 2-3 kopper kaffe på en dag er med måde!

Desværre lever historierne om hvad man ikke må spise i bedste velgående i mødregrupper, har jeg opdaget.

Anmeld

4. marts 2011

Nettemor

glem alt om hva de siger! der er ikke noget bestemt du ikke må spise eller drikke men der kan være ting din baby reagere på.. vores dreng kunne fx ikke tåle paprika og karry da han var bette. fik mega mavekramper HVER gang.. mens at lidt chilli og hvidløg (små mængder self) ikke gjorde det mindste.

så NEJ du er ikke en dårlig mor.. men hvis din bebs viser tegn på at h*n ikk kan ha det i maven så lad være eller begræns det.. ellers så skal du ikke tænke på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.