Facebook ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Ufff -  er det ham Per....han er en stalker...

Ha ha nej det sgu ikke Per   kunne godt se i notifikationer at han havde kommenteret , men han har sgu slettet det igen   Turde han ikke alligevel ??   Per må da gerne kommentere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

ekzunz

Muffi<3 skriver:

Ha ha nej det sgu ikke Per   kunne godt se i notifikationer at han havde kommenteret , men han har sgu slettet det igen   Turde han ikke alligevel ??   Per må da gerne kommentere

Ha ha - det var miiiiiig.... Jeg skulle bare tjekke din profil, men den var piv-åben....

Det var mest for Pers skyld jeg slettede igen....han vidste jo slet ikke han havde kommenteret....

Anmeld

2. marts 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Ha ha - det var miiiiiig.... Jeg skulle bare tjekke din profil, men den var piv-åben....

Det var mest for Pers skyld jeg slettede igen....han vidste jo slet ikke han havde kommenteret....

Ha ha din store snyder   jamen troede stadig ikke at andre kunne kommentere når man ikke var venner

Anmeld

2. marts 2011

Lady Marion <3

Gittemor09 skriver:

hvis du har fået den nye facebook som de fleste har, er sådan at alle kan se alt hos dig.... så det er derfor du skal gå ind og rette det

Får jeg gjort

Anmeld

2. marts 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Måske det er venners venner...

Det sgu underligt

Anmeld

2. marts 2011

Lady Marion <3

Sees. skriver:

Gå op i højre hjørne, og tryk på konto - og tryk derefter på privatindstillinger, så kan du se hvem der kan se hvad.
Alt mit er dækket ind, så det kun er mine venner der kan se det.
Derinde kan du også rette i det

Tak ) Det bliver rettet nu

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Det sgu underligt

Ja jeg sidder helt og tænker....hvad er det nu hende, Muffi hedder,...så ville jeg også kommentere...

Anmeld

2. marts 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Ja jeg sidder helt og tænker....hvad er det nu hende, Muffi hedder,...så ville jeg også kommentere...

Ha ha for sent   har gjort den helt privat   håber jeg ,, tjek lige ,,, Tanja Holm Mortensen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.