Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Znuzke skriver: Ufff - er det ham Per....han er en stalker...
Ufff - er det ham Per....han er en stalker...
Ha ha nej det sgu ikke Per kunne godt se i notifikationer at han havde kommenteret , men han har sgu slettet det igen Turde han ikke alligevel ?? Per må da gerne kommentere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muffi<3 skriver: Ha ha nej det sgu ikke Per kunne godt se i notifikationer at han havde kommenteret , men han har sgu slettet det igen Turde han ikke alligevel ?? Per må da gerne kommentere
Ha ha - det var miiiiiig.... Jeg skulle bare tjekke din profil, men den var piv-åben....
Det var mest for Pers skyld jeg slettede igen....han vidste jo slet ikke han havde kommenteret....
Znuzke skriver: Ha ha - det var miiiiiig.... Jeg skulle bare tjekke din profil, men den var piv-åben.... Det var mest for Pers skyld jeg slettede igen....han vidste jo slet ikke han havde kommenteret....
Ha ha din store snyder jamen troede stadig ikke at andre kunne kommentere når man ikke var venner
Gittemor09 skriver: hvis du har fået den nye facebook som de fleste har, er sådan at alle kan se alt hos dig.... så det er derfor du skal gå ind og rette det
hvis du har fået den nye facebook som de fleste har, er sådan at alle kan se alt hos dig.... så det er derfor du skal gå ind og rette det
Får jeg gjort
Eva. skriver: Måske det er venners venner...
Måske det er venners venner...
Det sgu underligt
Sees. skriver: Gå op i højre hjørne, og tryk på konto - og tryk derefter på privatindstillinger, så kan du se hvem der kan se hvad.Alt mit er dækket ind, så det kun er mine venner der kan se det.Derinde kan du også rette i det
Gå op i højre hjørne, og tryk på konto - og tryk derefter på privatindstillinger, så kan du se hvem der kan se hvad.Alt mit er dækket ind, så det kun er mine venner der kan se det.Derinde kan du også rette i det
Tak ) Det bliver rettet nu
Ja jeg sidder helt og tænker....hvad er det nu hende, Muffi hedder,...så ville jeg også kommentere...
Eva. skriver: Ja jeg sidder helt og tænker....hvad er det nu hende, Muffi hedder,...så ville jeg også kommentere...
Ha ha for sent har gjort den helt privat håber jeg ,, tjek lige ,,, Tanja Holm Mortensen ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128