Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
svensk pølseret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Perl skriver: Kylotte steg med hivdløg, kartofler, grønsager og så hjemmelavet brund sauce.. ee.. lækkert og mums
Kylotte steg med hivdløg, kartofler, grønsager og så hjemmelavet brund sauce.. ee.. lækkert og mums
waaaw det lyder godt
svensk pølse ret
Drengene og jeg (min mand og lillebror), skal have hel ovnstegt kylling, ovnbagte kartoffelbåde med tzazikki, hvidløgsbrød og hertil bagte tomater med mozzarella og pesto :0)
Her bliver det spaghetti med kødsovs (dolmio )
Jeg plejer selv tilsætte peberfrugt og champingnon og en god gang hvidløg og lidt chili..
Og så en lækker salat til..
Og der er som regel nok til at vi får det to dage i træk..
D.
Her er det manden der skal lave madVi skal vidst bare have gordon blu (staves)og pasta og bearnaise sause.Vi gider ikke rigtig idag
Skal spise med pigerne fra studiet i aften, så den står som altid på hjemmelavet sushi Og så har jeg lige banket en drømmekage sammen til dessert
Holbæktrunten skriver: Drengene og jeg (min mand og lillebror), skal have hel ovnstegt kylling, ovnbagte kartoffelbåde med tzazikki, hvidløgsbrød og hertil bagte tomater med mozzarella og pesto :0)
okay det lyder da bare mega lækkert..Sååå lang tid siden jeg har fået tzazikki!! Nu ved jeg hvad fredagens menu herhjemme bliver
Mit overskud er sådan = NUL idag og jeg har SÅ mange smerter, så det bliver bare til hotwings, salat og ris .. Hader når jeg har det sådan her! - Men der kommer da mad på bordet
Sees. skriver: Mit overskud er sådan = NUL idag og jeg har SÅ mange smerter, så det bliver bare til hotwings, salat og ris .. Hader når jeg har det sådan her! - Men der kommer da mad på bordet
Årrh Hvorfor har du mange smerter?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128