Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria82 skriver:Her er det manden, men han er jo altså også vinduspudser.. ;) Dog ligger det tit til kortene at jeg må gøre det hjemme, men så tager han grejet med hjem.... Ej det er nu mest ham...
twinboys skriver:Maria82 skriver:Her er det manden, men han er jo altså også vinduspudser.. ;) Dog ligger det tit til kortene at jeg må gøre det hjemme, men så tager han grejet med hjem.... Ej det er nu mest ham...Åhhh kan man få et godt tilbud:D:D:DMajbritt(H)
Maria82 skriver:twinboys skriver:Maria82 skriver:Her er det manden, men han er jo altså også vinduspudser.. ;) Dog ligger det tit til kortene at jeg må gøre det hjemme, men så tager han grejet med hjem.... Ej det er nu mest ham...Åhhh kan man få et godt tilbud:D:D:DMajbritt(H)HEHE ja mon ikke det var muligt, men men men det er jo altså lige noget af en tur.. Fra Roskilde til Sønderjylland.. hehe :DSå tror nu sagtens du kan indhente billigere Pris i nærheden af dig selv... ;)(H)
Natascha skriver:vinduspudseren ude.. og jeg selv inde...:D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128