Hvem pudser dine vinduer NY Ny NY

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2008

82Miraklet

Her er det manden, men han er jo altså også vinduspudser.. ;) Dog ligger det tit til kortene at jeg må gøre det hjemme, men så tager han grejet med hjem.... Ej det er nu mest ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2008

twinboys

Maria82 skriver:

Her er det manden, men han er jo altså også vinduspudser.. ;) Dog ligger det tit til kortene at jeg må gøre det hjemme, men så tager han grejet med hjem.... Ej det er nu mest ham...

Åhhh kan man få et godt tilbud:D:D:D

Majbritt(H)

Anmeld

6. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Herhjemme er det mig der gør det, da jeg er alene med børnene og er for nærrig til at give penge for en vinduespudser:D.

Til gengæld kan der godt gå lidt for lang tid imellem nogen gange...;)

Rikke.

Anmeld

6. oktober 2008

wamse

Det gør jeg, desværre:@ Har godt ventet længe på at nogen andre skulle få lyst til at pudse mie vinduer, men der kom ikke nogen og gjorde det:'(

Anmeld

6. oktober 2008

Natascha

vinduspudseren ude.. og jeg selv inde...:D

Anmeld

6. oktober 2008

Pia.

nu fik jeg jo en mulighed mere.. så selvom jeg svarede min mand tidligere så bliver det en blandet...

min mand og vinduer hvad er det... - de trænger nemlig så meget og manden har ikke gjort det (endnu) .... men han må snart i gang.... :)

Anmeld

7. oktober 2008

82Miraklet

twinboys skriver:

Maria82 skriver:

Majbritt(H)

HEHE ja mon ikke det var muligt, men men men det er jo altså lige noget af en tur.. Fra Roskilde til Sønderjylland.. hehe :D

Så tror nu sagtens du kan indhente billigere Pris i nærheden af dig selv... ;)

(H)

Anmeld

7. oktober 2008

twinboys

Maria82 skriver:

twinboys skriver:

Maria82 skriver:

Majbritt(H)

HEHE ja mon ikke det var muligt, men men men det er jo altså lige noget af en tur.. Fra Roskilde til Sønderjylland.. hehe :D

Så tror nu sagtens du kan indhente billigere Pris i nærheden af dig selv... ;)

(H)

Thi hi ja det så jeg og tænkte thi hi ...

Majbritt(H)

Anmeld

7. oktober 2008

Balderson

Natascha skriver:

vinduspudseren ude.. og jeg selv inde...:D

Det samme her...

Anmeld

12. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

gør vi begge to her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.