har ringet til klinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.223 visninger
42 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Kruse90

Hej søøde piger.

Jeg ringede i dag til klinikken da det nu er 7 uger siden blodprøve tagning af Jan.
Og der ville gå 6-8 uger.
Sekretæren har findet papirene og der er kommet svar,
så nu mangler vi bare at Jens Fedder ( Lægen ) ringer eller skriver, hvilken han nok ville gøre imorgen. Hun lagde os øverst i buken på hans kontor.

Kryds fingrer for at jan ikke er rask bærer af cystiks fibrose, og at vi kan starte snarest muligt.
Og endnu en krydsede fingre for at vi får svar enten imorgen , eller pr brev om et par dage

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Miss BananaHammock

for positivt resultatat!

Anmeld

2. marts 2011

Kruse90

Miss BananaHammock skriver:

for positivt resultatat!

Tusinde tak.
Det gør jeg også

Anmeld

2. marts 2011

merichs

alt hvad jeg kan

Anmeld

2. marts 2011

Kruse90

merichs skriver:

alt hvad jeg kan

Tusinde tusinde tak

Anmeld

2. marts 2011

Aprilmor11

Kruse90 skriver:

Hej søøde piger.

Jeg ringede i dag til klinikken da det nu er 7 uger siden blodprøve tagning af Jan.
Og der ville gå 6-8 uger.
Sekretæren har findet papirene og der er kommet svar,
så nu mangler vi bare at Jens Fedder ( Lægen ) ringer eller skriver, hvilken han nok ville gøre imorgen. Hun lagde os øverst i buken på hans kontor.

Kryds fingrer for at jan ikke er rask bærer af cystiks fibrose, og at vi kan starte snarest muligt.
Og endnu en krydsede fingre for at vi får svar enten imorgen , eller pr brev om et par dage

Kram

Jan er det din søn eller din mand/kæreste ?

Og jeg krydser alt hvad jeg kan for et positivt svar

Anmeld

2. marts 2011

Kruse90

Aprilmor11 skriver:

Jan er det din søn eller din mand/kæreste ?

Og jeg krydser alt hvad jeg kan for et positivt svar

hehe det er min forlovede

Anmeld

2. marts 2011

Aprilmor11

Kruse90 skriver:

hehe det er min forlovede

Er det ikke sent at han bliver tjekket for det ?

Min moster havde det, og det fandt de ud af allerede da hun var helt helt lille .. Ved selvfølgelig ikke om det er normalt at de bliver tjekket så tidligt .. Hun havde nemlig mange problemer og hendes andet hjem var sygehuset ..

Men ved selvfølgelig ikke om der er flere måder at have det på .. Og hvad symptomer er eller noget .. Det ville jeg slet ikke gøre mig klog på ..

Anmeld

2. marts 2011

Kruse90

Aprilmor11 skriver:

Er det ikke sent at han bliver tjekket for det ?

Min moster havde det, og det fandt de ud af allerede da hun var helt helt lille .. Ved selvfølgelig ikke om det er normalt at de bliver tjekket så tidligt .. Hun havde nemlig mange problemer og hendes andet hjem var sygehuset ..

Men ved selvfølgelig ikke om der er flere måder at have det på .. Og hvad symptomer er eller noget .. Det ville jeg slet ikke gøre mig klog på ..

han er ikke bære, for at var det vidst sig, men han kan være rask bærer, dvs. han har genet, men ikke udvikler det.

Hvis han har det, skal jeg også tjekkes, for at vi det begge to, kan vi få et barn med det.

Så det er i forbindelse med udredning

Anmeld

2. marts 2011

Aprilmor11

Kruse90 skriver:

han er ikke bære, for at var det vidst sig, men han kan være rask bærer, dvs. han har genet, men ikke udvikler det.

Hvis han har det, skal jeg også tjekkes, for at vi det begge to, kan vi få et barn med det.

Så det er i forbindelse med udredning

Nårh okay , så er jeg med .. Men krydser selvfølgelig stadig alt hvad jeg har for at han ikke er bære af det .. Og undskyld spørgsmålene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.