Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
den gamle kunne sku ikke mere.. Får den i næste uge.. Jeg kan næsten ikke vente..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh kender det godt.... Kommer alt for tit hjem med en ny bil
Hehe
Men flot er den
Uh det kan jeg godt forstå du ikke kan.. Gal, den er lækker Har du købt den i hvid, som på billedet?
Man blir' bare som et lille barn der glæder sig til jul, når man får / køber nye ting
bøgelund1 skriver: den gamle kunne sku ikke mere.. Får den i næste uge.. Jeg kan næsten ikke vente..
NICE..!!!
Åh jeg hader når det sker.... At man liiiiige kommer til at købe en ny bil når man kun skulle ha haft en liter letmælk
Den er feeeeeed!!!!
Loa skriver: Årh kender det godt.... Kommer alt for tit hjem med en ny bil Hehe Men flot er den
det er første gang vi køber en heelt ny.. jeg tør sikkert ikk køre i den.. men kan høre man bliver afhængig af lugten af ny bil..
Lille-Nivs.Mor skriver: Uh det kan jeg godt forstå du ikke kan.. Gal, den er lækker Har du købt den i hvid, som på billedet? Man blir' bare som et lille barn der glæder sig til jul, når man får / køber nye ting
i hvid ja.. den er død lækker.. noget helt andet en vores gamle, som de kun ville give 10.000 for.. så den har ikke været meget værd..
bøgelund1 skriver: i hvid ja.. den er død lækker.. noget helt andet en vores gamle, som de kun ville give 10.000 for.. så den har ikke været meget værd..
Ja, det lyder da sådan.. Blir da lækkert at skulle kører i sådan en lækker sag.
smillaluna skriver: Åh jeg hader når det sker.... At man liiiiige kommer til at købe en ny bil når man kun skulle ha haft en liter letmælk Den er feeeeeed!!!!
og nu har vi slet ikke råd til den liter mælk.. vi må leve af havregrød..
bøgelund1 skriver: og nu har vi slet ikke råd til den liter mælk.. vi må leve af havregrød..
Pyt med det! Havregrød er da lækkert
Vi har osse lige købt ny bil, og det betyder altså at vi må spare andre steder. Men det er det værd!
Tillykke med den!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128