Henvisning fra læge til nye bryster (implantater i forvejen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger, jeg har valgt at være anonym, da jeg er meget pinlig over dette..

Landet ligger sådan at jeg for snart 2 år siden fik lavet en brystoperation. Jeg fik brystløft og implantater da mine bryster hang og mine brystvorter var meget store

Nu, 2 år efter, er det ikke kun det samme som før, men MEGET værre !!! de hænger lige så meget, fra skuldrene og ned til brystvorten er der altså 33 cm på begge ! Og ikke nok med det, så der hvor jeg blev skåret op, dvs i mine ar, har jeg resterende brunt hud fra brystvorten, altså, det ligner jeg har 2 brystvorter på hvert bryst.. !

Jeg er SÅ ked af det, jeg betalte 35.500 ,- for det og det har bare slet ikke hjulpet mig, er stadig lige så pinlig som før, og har ikke lyst til at vise dem til min kæreste, og går heller ikke med bikini om sommeren

jeg ville prøve at ringe til min læge imorgen, for at høre om de ikke lige vil ta et kig på det.. Jeg er så led og ked af dem ..

Det jeg gerne ville ha lavet om er mit brystløft og fjernelse af ''ekstra brystvorte hud''

Jeg håber i forstår mig, og ikke sidder og griner  

Hvad tror i lægen vil svare ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hej Piger, jeg har valgt at være anonym, da jeg er meget pinlig over dette..

Landet ligger sådan at jeg for snart 2 år siden fik lavet en brystoperation. Jeg fik brystløft og implantater da mine bryster hang og mine brystvorter var meget store

Nu, 2 år efter, er det ikke kun det samme som før, men MEGET værre !!! de hænger lige så meget, fra skuldrene og ned til brystvorten er der altså 33 cm på begge ! Og ikke nok med det, så der hvor jeg blev skåret op, dvs i mine ar, har jeg resterende brunt hud fra brystvorten, altså, det ligner jeg har 2 brystvorter på hvert bryst.. !

Jeg er SÅ ked af det, jeg betalte 35.500 ,- for det og det har bare slet ikke hjulpet mig, er stadig lige så pinlig som før, og har ikke lyst til at vise dem til min kæreste, og går heller ikke med bikini om sommeren

jeg ville prøve at ringe til min læge imorgen, for at høre om de ikke lige vil ta et kig på det.. Jeg er så led og ked af dem ..

Det jeg gerne ville ha lavet om er mit brystløft og fjernelse af ''ekstra brystvorte hud''

Jeg håber i forstår mig, og ikke sidder og griner  

Hvad tror i lægen vil svare ??

Jeg tror ikke på du kan få det betalt. Har læst om andre i samme situation, men ikke om nogen der får det lavet på det offentlige.

Da jeg fik lavet løft spurgte jeg omkring implantater og fik af vide at de så bare ville hænge endnu mere om få år...og der er jo nok noget om det. Synd du har haft sådan en dum oplevelse omkring det. Prøv at kontakt kirurgen der lavede det...det skulle jo ikke blive grimt så hurtigt efter...så de må da gøre noget..må jegs pørge hvor stor din barm var før...?

Men det kan da ikke skade at spørge en læge..og ellers ind på kosmetikguiden med dig, der er en masse med erfaringer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.