Madres til Trille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Happiness

Vi har bestilt en Trille Gigant luksus barnevogn inkl. lift.

Der står at der medfølger madres til både lift og barnevogn. Men er det nogle ordentlige madresser, eller skal man invistere i nogle andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Maja88

MaybeMe skriver:

Vi har bestilt en Trille Gigant luksus barnevogn inkl. lift.

Der står at der medfølger madres til både lift og barnevogn. Men er det nogle ordentlige madresser, eller skal man invistere i nogle andre?

vi har købt ekstra....

de andre er bare sådan nogle pyntemadrasser

Anmeld

2. marts 2011

Kindfed

Ja, de er der faktisk nærmest ikke. Men vi brugte nu bare et stort, blødt tæppe med et dynebetræk over. Så var den også mere senge-agtig

Anmeld

2. marts 2011

Happiness

Maja88 skriver:

vi har købt ekstra....

de andre er bare sådan nogle pyntemadrasser

Ok tak. Det var bare fordi at der stod at der medfølger en madres. Men så må vi ud og købe det også.

Hvor har I købt jeres?

Anmeld

2. marts 2011

Happiness

Kindfed skriver:

Ja, de er der faktisk nærmest ikke. Men vi brugte nu bare et stort, blødt tæppe med et dynebetræk over. Så var den også mere senge-agtig

Ligger baby så godt på det? For det kunne man jo også gøre. Ellers må vi jo bare ud og finde en ordentlig madres til den.

Anmeld

2. marts 2011

Kindfed

Ja, han lå dejligt. Fordi det var et stort tæppe kunne det foldes mange gange og var meget blødt. Og dynebetrækket gjorde at man undgik folder, han kunne ligge på. Jeg var for nærig til at bruge 300,- på en madras, der ikke skulle bruges så længe

Anmeld

2. marts 2011

Happiness

Kindfed skriver:

Ja, han lå dejligt. Fordi det var et stort tæppe kunne det foldes mange gange og var meget blødt. Og dynebetrækket gjorde at man undgik folder, han kunne ligge på. Jeg var for nærig til at bruge 300,- på en madras, der ikke skulle bruges så længe

Ok tak for svar.

Forstår jeg godt. Det er også mange peneg man får brugt... Så man kan få rullemadresser til liften for 99kr. Mon sådan en er nok over den madras der følger med?

Anmeld

2. marts 2011

Maja88

Ok tak. Det var bare fordi at der stod at der medfølger en madres. Men så må vi ud og købe det også.

Hvor har I købt jeres?

jamen kan da godt se det er blevet ændret.. men baby sam bare

Anmeld

2. marts 2011

Happiness

Maja88 skriver:

jamen kan da godt se det er blevet ændret.. men baby sam bare

Må se hvordan den er når den kommer fredag. Ellers må jeg se på hvad de koster hist og pist.

Det er mange penge, men lillemanden skal jo have sig nogle søskende på et tidspunklt. Så er det ik så galt, når den blir købt til flere børn.

Anmeld

2. marts 2011

Maja88

MaybeMe skriver:

Må se hvordan den er når den kommer fredag. Ellers må jeg se på hvad de koster hist og pist.

Det er mange penge, men lillemanden skal jo have sig nogle søskende på et tidspunklt. Så er det ik så galt, når den blir købt til flere børn.

man kan jo bare købe dem af 2 omgange...

tror den til liften kostede os 250kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.