jeres første fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2008

Honningblomst

Jeg gik 16 dage over med den første og fik ks 14dage før med de to næste..ved godt hvad jeg foretrækker..;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2008

Mimic

Jeg havde termin den 10 august 2006, men fødte den 26 juli i stedet, så hun kom 15 dage før tid, fødslen tog fra første ve 4 timer og 15 minutter;):-o

(H) fra linda

Anmeld

6. oktober 2008

Balderson

Jeg fødte 7 dage før tid.. og vandet gik, som på amerikanske film.. Det er min den først og det tog 4 timer, så var det slut...

Anmeld

6. oktober 2008

Mary

Jeg var sat til nytårsaften 2005, og Juliane blev født den 29. december. Faktisk kunne hun ikke have valgt den dato bedre, nu hun absolut ville til verden omkring jul :D Er bare glad for vi slap udenom den 23. 24. 25. 31. dec og 1. januar :P Så godt timet min pige (L)

Men Annika gik jeg 5 dage over tid, de læææææææææææængste 5 dage i mit liv, specielt fordi jdm regnede med jeg ville føde før tid som første gang :S Det stoler jeg ikke på igen, hehe.

Anmeld

6. oktober 2008

ekzunz

Jeg har svaret "til tiden" Jeg havde termin den 6.12, vandet gik 5 timer efter - altså kl. 05.00 den 7.12 og jeg fødte 00.08 - dvs. den 8.12. Såå - han gjorde hvad han kunne for at komme til tiden. Det endte iøvrigt med AKS. Jeg kan ikke engang huske det med nr. 2 - hun kom den 24.03 - og jeg aner ikke hvornår jeg havde termin...men det må vel ha' været deromkring:-))

Anmeld

6. oktober 2008

Pia.

Med Mikkel, fik jeg veer på selve terminsdatoen og fødte dagen efter så en dag over og alligevel ikke...

Med Mille, fødte jeg dagen før termin

Og med Mads gik jeg 4 dage over

Anmeld

6. oktober 2008

M&F&C

Blev sat igang pga svangerskabsforgiftning .. fødte 14 dage før termin :)
Fra vestart til hun var ude gik der 3 timer og 50 minutter :-o

Anmeld

6. oktober 2008

marie1978

Fødte mit første barn otte dage over termin. Det skal dog nævnes at fødslen var i gang i næsten to døgn.

Håber den næste har lidt mere fart på ;)

Marie

Anmeld

6. oktober 2008

Annikaa

Jeg var sat til den 9 sep. den 26 august gik mit vand. fødte så den 27 ugust, så 2 uger før min termin.

;)

Men han var så rimelig stor så var glad for jeg ikek gik tiden ud. Han var 55 cm og 3740g

Annika

Anmeld

6. oktober 2008

orchidee30

13 dage over tid blev jeg sat i gang - det var dog en længere process, blev sat i gang fredag kl. 17.00 og søndag kl. 17.22 kom Emma til verden.

Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.