Lidt (meget) pral....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Musen5

Bliver altså lige nødt til at prale lidt af mine skønne unger.

De har haft det temmelig hårdt/svært siden deres far og jeg gik fra hinanden i august sidste år. og har derfor været temmelig meget på tværs.

Efter vi så er flyttet her ned er det stille og roligt blevet bedre dag for dag eftersom der er kommer en del mere ro på.

Liv er startet i ny skole, hvor hun er faldet rigtig godt til og fået en hel masse nye veninder. dertil skal det siges at hun ikk kunne med de 6 piger hun gik i klasse med før. Hun har altid været modstander af at hjælpe til herhjemme så jeg var ved at få hjertestop i morges.

Hun var stået op kl 6 og lod resten af os sove videre. Vækkede mig og kæresten med morgenmad og kaffe på sengen og havde lavet morgenmad klar til drengene. Derudover havde hun lavet madpakke til sig selv og til Benjamin. Alt dette med forklaringen om at jeg skulle ikk lave det idag for så kunne jeg slappe af i mit bækken (bækkenløsning). Inden hun så kørte i skole løb hun ned m affald, hun kørte i skole kl 7.50 og nåede det hele til tiden da hun først sku møde kl 8.15.
Det skal så lige siges at hun kun er 8 år.

Benjamin... han har de sidste dage gjort mig så glad når han er blevet aflevet i børnehaven. Når vi er kommet til institutionen er han selv gået ind på stuen og begyndt at lege alt imens jeg pakker Gabriel ud og aflevere ham på han stue. Når jeg så kommer ned på Benjamins stue for at sige farvel er jeg de stidste 3 dage blevet skubet ud til døren med svaret om at jeg skal gå så han kan vinke til mig UDEN en voksen. Meget stolt. Sådan har han aldrig været før. I han gamle inst hvor han gik i 2½ år (vuggestue og bh) har jeg aldrig kunne gå fra ham uden han har hængt på en voksen og været ked. Denne her nye BH er bare lykken for ham. Han er blevet en rigtig glad dreng og hans stammen er oxo næsten væk.

Gabriel... ja han har de sidste 3 dage siddet i sin høje stol og spist morgensamling når jeg sku gå og vinket og sagt hej hej med munden fuld af mad. Og for første gang siden hans vuggestuedebut (samme inst som benjamin oxo har været i) da han var 8 mdr har jeg kunne gå uden han har haft tårerne løbende ned af kinderne.

Det er så stort for mig at aflevere de 2 drenge i en institution der for mig er en vidunderinstitution og som har gjort mine drenge så meget gladere og nemmere at aflevere. Var ikke meget for institutionen til at starte med da jeg sys den så gammeæ og nedslidt ud og lå længere væk end så mange andre. Nu vil jeg ikke bytte den for noget.

En kende langt, men de fortjener at blive rost.
Jeg er så pavestolt af dem alle 3.

/mette 19+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Bshizzle

Var på vej ud af døren.. men ville lige læse dit indlæg inden jeg lukkede ned..

Lyder bare som nogle HELT fantastiske børn du har...!!

Hvor må det varme i dit hjerte, at stå op til sådan en skøn morgen hvor ens datter har været så aktiv og hjertet på det rette sted.

Anmeld

2. marts 2011

Janni.

Hvor er det bare dejligt for jer alle 

Anmeld

2. marts 2011

sne190810

Forståeligt

Det lyder til nogle enormt søde, hjælpsomme og rare børn

Anmeld

2. marts 2011

Silas&Mille

Seje børn du har.

Kan godt forstå du er stolt 

Anmeld

2. marts 2011

Brams

Sikke nogle dejlige unger, kan godt forstå du er stolt

Anmeld

2. marts 2011

B&J

ej dine børn er jo bare vidunderlige kærlige og søde... de må da helt klart have en vidunderlig mor og far når de er blevet sådan og forstår godt du praler du praler bare løs

Anmeld

2. marts 2011

Musen5

jaaah det er bare sådan en dag der gør det skønt at være moar

/Mette 19+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.