arg. Svimmel og hovedpine hele tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.540 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Trine89

Hej alle sammen.. 

jeg har bare lige brug for at lufte tankerne her inden jeg skal til læge

Jeg har den seneste tid døjet rigtig meget med at jeg bliver svimmel HELE tiden, har hovedpine, og får tit kvalme af hovedpinen, og det hele er bare super træls. Det har i noget tid være til at holde ud så jeg også kunne komme på job, men det kan jeg bare ikke mere :s

jeg er langsom til at få tingene gjort, kan ikke huske halvdelen af det jeg plejer at kunne så skal have meget hjælp, og kan gennerelt ikke huske fra min mund til min næse hvis en kunde ringer og skal snakke med en af de andre, jeg skal skrive ALT ting ned ellers glemmer jeg det. :s og det er altså ikke så smart jeg nu har jeg været hjemme både i går og er det også i dag. 

Har nu fået en tid ved lægen hvor hun vil måle min blodprocent (jeg har før graviditet døjet med meget svigende blodprocent.) og så får jeg målt blodtryk og så  skal jeg også lave en urin prøve til dem som de vil tjekke for sukker (mener jeg det var) 

men iiiih jeg kan bare slet ikke lade være med at være bare lidt bekymret.. selvom det hele sikkert er meget normalt syntes jeg bare det er lidt træls. 

Ville vist ikke så meget med dette, andet end bare af med det hele. og så håber jeg bare at der er nogen der kan fortælle mig at de også havde det sår'n og at det er HELT normalt. 

Trine - Uge 15+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

da jeg ventede min datter Asta Maria døjede jeg også med svimmelhed og hovedpine og alt det der.
jeg drak en masse vand og det hjalp mig lidt, gik ikke til læge med det da det ikke var slemt. håber da det er helt okay med dig og der slet ikke er noget galt.

Anmeld

2. marts 2011

Trine89

Astasmor skriver:

da jeg ventede min datter Asta Maria døjede jeg også med svimmelhed og hovedpine og alt det der.
jeg drak en masse vand og det hjalp mig lidt, gik ikke til læge med det da det ikke var slemt. håber da det er helt okay med dig og der slet ikke er noget galt.

Hvis bare det havde været til at holde ud ville jeg heller ikke bruge min tid på at gå til lægen med det.. 

Jeg syntes også jeg drikker fint med væske. drikker 1½-2 liter vand og så drikker jeg vil mælk og saft ved siden af også.. (nogen gange lidt kakao også

men jeg kan ikke noget som helst. bare jeg rejser mig stille og roligt op bliver jeg svimmel og må sætte mig igen og vente lidt inden jeg kan komme op igen..  

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

Trine89 skriver:

Hvis bare det havde været til at holde ud ville jeg heller ikke bruge min tid på at gå til lægen med det.. 

Jeg syntes også jeg drikker fint med væske. drikker 1½-2 liter vand og så drikker jeg vil mælk og saft ved siden af også.. (nogen gange lidt kakao også

men jeg kan ikke noget som helst. bare jeg rejser mig stille og roligt op bliver jeg svimmel og må sætte mig igen og vente lidt inden jeg kan komme op igen..  

det lyder rigtig slemt.

ja ville da sige du drikker nok med væske da.

håber lægen kan give dig svar på om der er noget galt.

Anmeld

2. marts 2011

Trine89

Astasmor skriver:

det lyder rigtig slemt.

ja ville da sige du drikker nok med væske da.

håber lægen kan give dig svar på om der er noget galt.

jeg ved godt nok ikke helt hva jeg skal tro.. 

Syntes selv jeg får den væske jeg skal have.. men tja det kan godt være det ikke helt er nok alligevel. :s 

men nu må vi se hva lægen siger til det.. :s

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

Jeg tænker lav blodprocent og mangel på jern... Jeg havde det selv, lige omkring de uger som du er i nu. Jeg fik dobbelt op på Jern i ca 14 dage, og det hjalp meget!

Ang væske, så virker det til du får nok. MEN, hvis din krop er vænnet til så meget væske i forvejen, så har den stadig brug for mere.. Behovet ér bare anderledes for den gravide krop, og jeg tror ikke der er et gyldent tal for, præcis hvor mange liter man skal have om dagen.. Dog skal man heller ikke drikke så meget, at man skyller kroppen tom for alle de gode sager

Jeg håber lægen kan hjælpe dig med noge få midler. For det er ikke sjovt Jeg husker det tydeligt!

Anmeld

2. marts 2011

Trine89

kitty skriver:

Jeg tænker lav blodprocent og mangel på jern... Jeg havde det selv, lige omkring de uger som du er i nu. Jeg fik dobbelt op på Jern i ca 14 dage, og det hjalp meget!

Ang væske, så virker det til du får nok. MEN, hvis din krop er vænnet til så meget væske i forvejen, så har den stadig brug for mere.. Behovet ér bare anderledes for den gravide krop, og jeg tror ikke der er et gyldent tal for, præcis hvor mange liter man skal have om dagen.. Dog skal man heller ikke drikke så meget, at man skyller kroppen tom for alle de gode sager

Jeg håber lægen kan hjælpe dig med noge få midler. For det er ikke sjovt Jeg husker det tydeligt!

Det er også blodprocenten der kører mest i mine tanker.. især fordi jeg har bare genrelt set tendens til lav blodprocent og har også før min gaviditet været on/off på jern tilskud. så kunne godt forstille mig at jeg skal have lidt mere jern end det jeg tager nu,. 

Væske mæssigt drikker jeg mere nu en før men jah Kroppen er sku mærkelig under en graviditet.. hehe.. 

og bare det man ved hva det er der foregår så kan jeg bedre forholde mig til at jeg har det lidt skidt. hehe. 

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

Trine89 skriver:

Det er også blodprocenten der kører mest i mine tanker.. især fordi jeg har bare genrelt set tendens til lav blodprocent og har også før min gaviditet været on/off på jern tilskud. så kunne godt forstille mig at jeg skal have lidt mere jern end det jeg tager nu,. 

Væske mæssigt drikker jeg mere nu en før men jah Kroppen er sku mærkelig under en graviditet.. hehe.. 

og bare det man ved hva det er der foregår så kan jeg bedre forholde mig til at jeg har det lidt skidt. hehe. 

Blodprocenten er heldigvis til at behandle ganske let. Så hvis det er det, er der håb forude

Kroppen kører sit helt eget spil - vi må bare prøve at følge med

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

Trine89 skriver:

jeg ved godt nok ikke helt hva jeg skal tro.. 

Syntes selv jeg får den væske jeg skal have.. men tja det kan godt være det ikke helt er nok alligevel. :s 

men nu må vi se hva lægen siger til det.. :s

ja nemlig,

Anmeld

2. marts 2011

Trine89

kitty skriver:

Blodprocenten er heldigvis til at behandle ganske let. Så hvis det er det, er der håb forude

Kroppen kører sit helt eget spil - vi må bare prøve at følge med

Jah det er jo lige det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.