Hej alle sammen..
jeg har bare lige brug for at lufte tankerne her inden jeg skal til læge 
Jeg har den seneste tid døjet rigtig meget med at jeg bliver svimmel HELE tiden, har hovedpine, og får tit kvalme af hovedpinen, og det hele er bare super træls. Det har i noget tid være til at holde ud så jeg også kunne komme på job, men det kan jeg bare ikke mere :s
jeg er langsom til at få tingene gjort, kan ikke huske halvdelen af det jeg plejer at kunne så skal have meget hjælp, og kan gennerelt ikke huske fra min mund til min næse hvis en kunde ringer og skal snakke med en af de andre, jeg skal skrive ALT ting ned ellers glemmer jeg det. :s og det er altså ikke så smart jeg nu har jeg været hjemme både i går og er det også i dag.
Har nu fået en tid ved lægen hvor hun vil måle min blodprocent (jeg har før graviditet døjet med meget svigende blodprocent.) og så får jeg målt blodtryk og så skal jeg også lave en urin prøve til dem som de vil tjekke for sukker (mener jeg det var)
men iiiih jeg kan bare slet ikke lade være med at være bare lidt bekymret.. selvom det hele sikkert er meget normalt syntes jeg bare det er lidt træls.
Ville vist ikke så meget med dette, andet end bare af med det hele. og så håber jeg bare at der er nogen der kan fortælle mig at de også havde det sår'n og at det er HELT normalt.
Trine - Uge 15+4
Anmeld