Kønsscanning.. Sikkerhed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Kief31

Jeg der har fået at vide hvad køn i ventede, har det stemt med hvad det blev? Også en tidlig kønsscanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Zibi_84

Vi har fået et vide at det er en lille dreng. Første gang til en købt kønsskanning, og anden gang til MD skanning. Begge to sagde. "jeg tør ligge hoved på blokken, når jeg siger det er en dreng" og der var også en TYDELIG tap. Men har dog ikke født endnu. Men til MD scanningen sagde hun at de har "oplevet at det lignede en pig" men endte med at være en dreng Så man er vel aldrig 100% sikker!? mvh. Zibi

Anmeld

2. marts 2011

Moar2011

Kief31 skriver:

Jeg der har fået at vide hvad køn i ventede, har det stemt med hvad det blev? Også en tidlig kønsscanning?

vi var til selv betalt kønscanning, og der fik vi afvide det var en dreng, og man ku tydelig se at der var en tap ..

til MD-scanning fik vi igen afvide det var en dreng, og tappen var der stadig hii ..

så vi tror på at det er en dreeeng

Anmeld

2. marts 2011

Noahmor

Vi var til en betalt kønsscanning i uge 17+1 og fik af vide at vi fik en dreng. 

Hende der scannede fortalte at hun ikke ville sige dette medmindre hun var 110 % sikker. Hvis hun ikke havde kunnet se det, havde vi fået en gratis ekstra scanning.

Og vi fik jo en lille dreng. 

Anmeld

2. marts 2011

Majeha

Fik kønnet at vide til MD-skanning. Den viste en dreng. Der var ingen tvivl der. En lille fyr med en stor strittende tap

Men min kusine fik at vide, hun ventede en pige, så de havde købt ind til det, og fik sig en overraskelse, da der kom en dreng ud, hehe. Anden gang viste den dog en dreng, som det så også blev.

Anmeld

2. marts 2011

Kief31

Jeg skal til scanning kønsscanning 14+2 og får jeg at vide der, hvad det er, kan jeg jo slet ikke vente med at købe alt muligt Men så er det jo lidt skidt at stå med en masse lyserøde kjoler, hvis det så bliver en dreng.. hehe

Anmeld

2. marts 2011

Anaglad

Hej..

Vi fik at vide, at vi venter en dreng da vi var til MD scanning.. det var meget tydeligt at se, at der var en ekstra lille ting mellem hans ben. Så vi satser bestemt på, at det blive en dreng.. vi er 34+1 i dag.. så vi finder snart ud af det.  

Held og lykke med at finde ud af, hvad det bliver og tillykke med graviditeten.

Anmeld

2. marts 2011

Clisolka

Kief31 skriver:

Vi fik at vide da jeg var omkring 21-22 uger henne at vi ventede en pige. Overlægen var 1000 % sikker - som han sagde. Det holdte stik 

Anmeld

2. marts 2011

Kief31

Anaglad skriver:

Hej..

Vi fik at vide, at vi venter en dreng da vi var til MD scanning.. det var meget tydeligt at se, at der var en ekstra lille ting mellem hans ben. Så vi satser bestemt på, at det blive en dreng.. vi er 34+1 i dag.. så vi finder snart ud af det.  

Held og lykke med at finde ud af, hvad det bliver og tillykke med graviditeten.

Tak og i lige måde Jeg håber de lyder rimeligt sikre, når jeg skal ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.