Søger du en PS3? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Nalle

http://www.guloggratis.dk/playstation/playstation-3/ps3-konsol/annonce/10372427

..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

LRJ

Nalle skriver:

http://www.guloggratis.dk/playstation/playstation-3/ps3-konsol/annonce/10372427

..

vi er meget interesseret men jeg skal li have min Su den er ikk kommet endnu s¨hvis den ikk er solgt når de kommer kommer vi og henter den

Anmeld

2. marts 2011

Nalle

Lone H. skriver:

vi er meget interesseret men jeg skal li have min Su den er ikk kommet endnu s¨hvis den ikk er solgt når de kommer kommer vi og henter den

Okay
Hvornår plejer den at komme da?

Anmeld

2. marts 2011

LRJ

Nalle skriver:

Okay
Hvornår plejer den at komme da?

den skulle gerne komme den første, men det er fordi jeg er skiftet fra KH til SU nu her, og det skal åbenbart li tage noget tid, selvom KH er stoppet den 31 januar og su er søgt samme dag, men skal nok li kontakte dig så snart jeg har modtaget su

Anmeld

2. marts 2011

Nalle

Lone H. skriver:

den skulle gerne komme den første, men det er fordi jeg er skiftet fra KH til SU nu her, og det skal åbenbart li tage noget tid, selvom KH er stoppet den 31 januar og su er søgt samme dag, men skal nok li kontakte dig så snart jeg har modtaget su

Det lyder mystisk hehe.

Men er du helt 100% sikker på du vil købe den, for vi har nemlig en nintendo wii, vi skal have en hentet hurtigst muligt, men vi kan ikke gøre det før den er solgt, kun hvis du er 100% sikker

Anmeld

2. marts 2011

LRJ

Nalle skriver:

Det lyder mystisk hehe.

Men er du helt 100% sikker på du vil købe den, for vi har nemlig en nintendo wii, vi skal have en hentet hurtigst muligt, men vi kan ikke gøre det før den er solgt, kun hvis du er 100% sikker

Er 100 % sikker, har en mand der har plaget efter en med Gran turismo 5 i 6 mdr nu, og det er en fin pris den i har

Anmeld

2. marts 2011

Nalle

Lone H. skriver:

Er 100 % sikker, har en mand der har plaget efter en med Gran turismo 5 i 6 mdr nu, og det er en fin pris den i har

Ja, og det er så godt som nyt, da det kun er 3 uger siden vi købte det

Anmeld

2. marts 2011

Nalle

Lone H. skriver:

Men tror du i henter det i løbet af den her uge, eller?

Anmeld

2. marts 2011

Nalle

SOLGT.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.