Når i sælger/køber på nettet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvordan har i det med at sende tøj/ting før i har fået pengene?

Og omvendt hvordan har i det med at overfører penge før i har modtaget tøjet/tingene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

wamse

Ville aldrig sende varerne før pengene er gået ind, da det kun kan komme til at give unødvendige problemer.

Jeg har aldrig oplevet ikke at modtage mine varer, når jeg har været køber.

Anmeld

1. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvordan har i det med at sende tøj/ting før i har fået pengene?

Og omvendt hvordan har i det med at overfører penge før i har modtaget tøjet/tingene?

KOmmer an på hvor det er. Her på baby er der mange der har profilbilleder, er meget aktive og fortæller meget om sig selv, som ville have svært ved at snyde. Derfor tør jeg godt overføre penge inden jeg modtager varen

Anmeld

1. marts 2011

nvm

jeg har aldrig prøvet det, det første gang idag

har overført penge idag, og er da hel 100 på sælger er til at stole på, så venter bare på mine dragter

det dog også et lille beløb, jeg ve dikke hvordan jeg ville ha det hvis det var mange penge jeg skulle købe for hos en.

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

KOmmer an på hvor det er. Her på baby er der mange der har profilbilleder, er meget aktive og fortæller meget om sig selv, som ville have svært ved at snyde. Derfor tør jeg godt overføre penge inden jeg modtager varen

Sådan har jeg det også og tænker primært at handle her på baby.dk.

Personligt sender jeg normalt heller ikke før jeg har modtaget pengene, men igen kommer helt an på hvem det er og hvor godt man "kender" personen..

Anmeld

1. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Sådan har jeg det også og tænker primært at handle her på baby.dk.

Personligt sender jeg normalt heller ikke før jeg har modtaget pengene, men igen kommer helt an på hvem det er og hvor godt man "kender" personen..

Jeg tror aldrig jeg ville turde sende før pengene var modtaget, jeg ved egentlig ikke hvorfor, for de samme "krav" burde jo gælde som når jeg er ok med at sende penge før jeg modtager

Anmeld

1. marts 2011

LR85

jeg vil også gerne modtage penge før jeg sender, men det handler nu mest om praktiske årsager. Så er der ingen tvivl og ingen er blevet snydt.

hvis det er 'dyrere' vare sender jeg det, så modtager skal skrive under ved modtagelse, og hvis varen er væk skal postdanmark erstatte.

Anmeld

2. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg tror aldrig jeg ville turde sende før pengene var modtaget, jeg ved egentlig ikke hvorfor, for de samme "krav" burde jo gælde som når jeg er ok med at sende penge før jeg modtager

Ja endelig lidt underligt at man har det sådan.

Anmeld

2. marts 2011

Mormilla

Jeg sender ikke noget før pengene er gået ind. Men når jeg selv køber hader jeg at sidde og vente på pakken fordi jeg er så bange for at blive snydt. Men jeg er aldrig blevet snydt. Men jeg er heller ikke typen der kunne finde på at købe noget dyrt på den måde!!!

Anmeld

2. marts 2011

sne190810

Secrets skriver:

Samme her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.