Min lille dyt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

otlitrom

Min lille dyt "Gøje" skal skrottes.. Tænk, at man kan blive glad for en bil, og synes det er trist den skal til ophug. Men den har været min i 1½ år. Jeg har helt selv købt og betalt den, og den har kørt maaange kilometer og været en god lille bil.

Men den er dyr i forsikring, og vil ikke kunne gå igennem syn uden vi bruger en formue på det Derfor har vi besluttet at den må lade livet i weekenden, og så får vi skrotpræmien som bonus.

Jeg tror det er hormonerne der spiller mig et pus, men jeg er sådan helt "årh nej, det er synd".. Hallo, det er en bil!

Vi har heldigvis den gode Opel, og den er vi meget glade for. Så friheden mister vi ikke. Til gengæld kommer vi til at spare på forsikringen til den, og der skal kun betales én vægtafgift. Det ér det smarteste!

Min lille "Gøje"... ynk altså.

-Hormonella-Kitty, for fuld udblæsning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

R.I.P. Gøje!

Anmeld

1. marts 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

R.I.P. Gøje!

Det er ikke småting, der kan få tårer frem hos den gravide

Anmeld

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

Uha det kender jeg godt....

Da jeg skulle bytte Trunte med med audien  og jeg var helt ødelagt da jeg så fik afvide, at dem der havde købt Trunte efter mig havde smadre den fuldstændig efter KUN 3 uger

R.I.P. GØJE

Anmeld

1. marts 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

Uha det kender jeg godt....

Da jeg skulle bytte Trunte med med audien  og jeg var helt ødelagt da jeg så fik afvide, at dem der havde købt Trunte efter mig havde smadre den fuldstændig efter KUN 3 uger

Det er pudsigt som man holder af de biler, ikke? Ja, nu er jeg jo så typen der giver dem navn, og det kan jeg godt se jeg må bøde for nu.. For nu er det jo "gøje" og ikke bare en lille peugot.

Anmeld

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Det er pudsigt som man holder af de biler, ikke? Ja, nu er jeg jo så typen der giver dem navn, og det kan jeg godt se jeg må bøde for nu.. For nu er det jo "gøje" og ikke bare en lille peugot.

hehe det gør jeg også. og ja man bliver altså nødt til at tale med de små søde (gamle) biler... ;)

Har dog intet navn til audien.....

Anmeld

1. marts 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

hehe det gør jeg også. og ja man bliver altså nødt til at tale med de små søde (gamle) biler...

Har dog intet navn til audien.....

Ja, de skal have navn. Så starter de også meget nemmere, de kolde vintermorgener

Jeg må ikke give Opelen et navn. Det siger bjørnen nej til..

Anmeld

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Ja, de skal have navn. Så starter de også meget nemmere, de kolde vintermorgener

Jeg må ikke give Opelen et navn. Det siger bjørnen nej til..

Opel= Olga

Det kan bare være vores hemmelighed

Anmeld

1. marts 2011

oo

nååååårh!!! men Søren græd også (meget...faktisk grænsende til uhæmmet) da vi indså at Huyndaien måtte gives til skrothandleren (som i bytte - og for 10.000 oveni lavede os en mazda)

Anmeld

1. marts 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

nååååårh!!! men Søren græd også (meget...faktisk grænsende til uhæmmet) da vi indså at Huyndaien måtte gives til skrothandleren (som i bytte - og for 10.000 oveni lavede os en mazda)

Jeg tror måske også jeg kommer til at græde.. Og så alligevel ikke, for jeg kommer til at have 500kr mere om måneden til chokolade Når jeg måler det på den måde, så er det egentlig OK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.