Min lille Anna

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

tazz

Eller lille og lille hun er jo en stor pige efterhånden. Men jeg ville lige vise hende frem. Hun er fra november 2005, så hun skal jo snart i skole og alt muligt

Det er fra vores sommerferie sidste år, så hun har lige været i poolen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

4kløver

Hun ser sød ud.. Husker godt da mine skulle til at være skolebørn og nu har jeg en der er færdig med skolen til sommer

Anmeld

1. marts 2011

B&J

sikke en smuk datter du har hun er rigtigt skøn

men du må da slet ikke sige hvor hurtig tiden går får jo helt sved på panden selv om min dreng snart kun er 1 syntes jeg tiden flyver afsted

Anmeld

1. marts 2011

Pia.

Hvor er hun bare en smuk lille pige - ja det er uhyggeligt så hurtigt tiden går...

Min den mindste fyldte5 år i går jeg har så svært ved at forstå min sidste "baby" er så stor nu - han bliver dog lige et år mere i børnehaven selvfølgelig, men næste år har jeg 3 Skolebørn ....

Uha, det bliver altså mærkeligt..

Knus Pia og tak for kigget af din skønne datter...

Anmeld

2. marts 2011

TbCp

Smuk tøs!!!!

Og tiden flyver bare afsted, kan slet ikke forstå at om et par år skal min lille pige i skole.

Anmeld

3. marts 2011

tazz

Tak tak, vi er også glade for hende

Lagde lige mærke til, at man på billedet kan se det lille 'spindelvæv' hun har på sin kind, efter hun blev kvalt under fødslen. Sjovt, det havde jeg ikke lagt mærke til.

Hun er bare så klar til skole. Laver lektier og pakker skoletaske konstant. Vi kunne ikke finde en skole til hende, distriktsskolen er en specialskole, så den var vi jo ikke voldsomt interesseret i. Privatskolen sgde først nej fordi hendes motorik ikke er i top. Men så tog børnehaven affære og fik skældt skolen hæder og ære fra, så kom hun ind  Hun har nogle dejlige børnehave pædagoger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.