Åhhhh......min Ida, min Ida.........<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

anna-jonas

Først................tak, til alle jer der har ønsket Ida tillykke med dagen idag.

Min lille pige, er blevet 2 år.............jeg fatter det ikke. Hun har haft en helt fantastisk dag, og det har resten af familien også.

Hun har haft besøg af sine små venner fra inst. og 3 voksne. Der var bare tryk på, og der blev sunget og spist boller og Barbapapa kage, som mutter her selv havde lavet.

Hun har fået gode gaver (hun kunne ikke kapere mere efter den 3 gave), og har bare været i topform hele dagen.

Her er lidt pics. af hele miséren. Og så lige et billede af Grislingen og undertegnede, der slår til tønden i søndags.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

endnu en gang tillykke med aller dejligste Ida!

Anmeld

1. marts 2011

Rosa

Stoort tillykke med hende - den dygtige lille cupcake  Hvor lyder det som en hyggelig dag!!! 

Knus

Rosa

Anmeld

1. marts 2011

otlitrom

Skønne Ida, nu på 2 år. Hvor går tiden stærkt!

Det lyder til I har haft en dejlig dag!

Endnu engang tillykke med hende, Mette!

Anmeld

1. marts 2011

ooo

Århhh, jeg har slet ikke fået ønsket det lille nus tillykke med fødselsdagen. Det gør jeg så nu

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN LILLE DEJLIGSTE IDA

Hvor er det nogle gode billeder, specielt det af mor og datter der hardcore går efter at blive kattedronning.

Anmeld

1. marts 2011

oo

kage, gaver og balloner = en god fødselsdagsfest  endnu en gang tillykke med frøken Ida

Anmeld

1. marts 2011

Ida.

TILLYKKE med din lille mirakelpige!! Det lyder og ser ud til, at det har været en rigtig dejlig dag for hele familien!

Anmeld

2. marts 2011

JustAnotherName

T I L L Y K K E     

Anmeld

2. marts 2011

ChatH

anna-jonas skriver:

Først................tak, til alle jer der har ønsket Ida tillykke med dagen idag.

Min lille pige, er blevet 2 år.............jeg fatter det ikke. Hun har haft en helt fantastisk dag, og det har resten af familien også.

Hun har haft besøg af sine små venner fra inst. og 3 voksne. Der var bare tryk på, og der blev sunget og spist boller og Barbapapa kage, som mutter her selv havde lavet.

Hun har fået gode gaver (hun kunne ikke kapere mere efter den 3 gave), og har bare været i topform hele dagen.

Her er lidt pics. af hele miséren. Og så lige et billede af Grislingen og undertegnede, der slår til tønden i søndags.

Endnu engang tillykke med dagen.. hvor er hun altså bare skøn!!! 

Anmeld

2. marts 2011

TbCp

Hold op mand! Hun bliver så stor!

Dejlige billeder Og endnu engang tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.