Af med bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er 3 år og 4 mdr. og har ikke rigtig vidst interesse i, at ville af med bleen. Vi har dog godt kunne få ham til, at gå på toilettet og både lave det ene og det andet.

I går fortaltte han så, at nu ville han ikke bruge ble mere og at han iøvrigt var en stor dreng. Han havde ingen ble på fra kl. 16-19 - uden uheld.

Han fik ble på om natten.

I morges ville han stadigvæk ikke have ble på og afsted til bh med en pose fyldt med ekstra boksershorts og bukser. Jeg var meget spændt på, hvordan at det var gået da jeg skulle hente ham. Han havde ikke haft et eneste uheld - så flot - og har ikke haft nogen indtil han skulle sove. Han fik en bukseble på og fortalte, at det var kun noget store drenge havde på når de var stoppet med, at bruge ble.

Nu er jeg spændt på, hvordan at det kommer til, at gå de næste par dage.

Er stolt af min dejlige dreng

Kh. Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Joan ( Smallie )

Tror godt du kan regne med det går rigtig godt.

Men knægt sagde lige inden han blev 3 at nu ville han ikke have ble på mere og det var meget få uheld han havde. Tror når de selv giver udtryk for at nu er de klar ja så er det bare nemmer for dem.

Da der så var gået nogen måneder mente han ikke han skulle have ble på når han skulle sove til middag og der har han ALDRIG haft et uheld. 14 dage efter han smed den til middag ville han ikke have på til nat, det er dog ikke gået helt så nemt men nu har vi fundet en god rytme.

Men tillykke med den stor dreng

Anmeld

1. marts 2011

MoarHvidovre

Joan ( Smallie ) skriver:

Tror godt du kan regne med det går rigtig godt.

Men knægt sagde lige inden han blev 3 at nu ville han ikke have ble på mere og det var meget få uheld han havde. Tror når de selv giver udtryk for at nu er de klar ja så er det bare nemmer for dem.

Da der så var gået nogen måneder mente han ikke han skulle have ble på når han skulle sove til middag og der har han ALDRIG haft et uheld. 14 dage efter han smed den til middag ville han ikke have på til nat, det er dog ikke gået helt så nemt men nu har vi fundet en god rytme.

Men tillykke med den stor dreng

Det tror jeg også, at rigtigt, at det er bedre når de selv kommer og siger det. Der er flere der har sagt om vi ikke skulle igang med, at han skulle af med bleen når han var så stor. Men har hele tiden sagt, at det nok skulle komme og det gjorde det sørme helt af sig selv igår.

Det lyder godt med jeres gode erfaringer - håber det kommer til, at gå lige så nemt

Nu er ens dreng lige pludselig "vokset" og er en stor dreng

Anmeld

1. marts 2011

Joan ( Smallie )

MoarHvidovre skriver:

Det tror jeg også, at rigtigt, at det er bedre når de selv kommer og siger det. Der er flere der har sagt om vi ikke skulle igang med, at han skulle af med bleen når han var så stor. Men har hele tiden sagt, at det nok skulle komme og det gjorde det sørme helt af sig selv igår.

Det lyder godt med jeres gode erfaringer - håber det kommer til, at gå lige så nemt

Nu er ens dreng lige pludselig "vokset" og er en stor dreng

Ja nu er der overhovedet ikke mere baby over dem

Godt jeg har en mere der bruger ble endnu, men den ryge jo nok til sommer.

Anmeld

1. marts 2011

MoarHvidovre

Ja nu er der overhovedet ikke mere baby over dem

Godt jeg har en mere der bruger ble endnu, men den ryge jo nok til sommer.

Her er heldigvis en lillesøster som fylder 2 år til marts  - spændende om hun vil af med bleen til sommer

Anmeld

1. marts 2011

Joan ( Smallie )

MoarHvidovre skriver:

Her er heldigvis en lillesøster som fylder 2 år til marts  - spændende om hun vil af med bleen til sommer

Jo jo men lille søster her flydte 2 år i torsdags og hun vil meget gerne på potten og det skal hun jo have lov til så jeg tror den ryger til sommer. så er det jo også nemmer at løbe rundt uden ble til sommer for det er jo ikke fedt når man tisser sig selv ned af benet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.