Han er sku tosset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Vingummien

Min dejlige dreng er begyndt på det mest sjove og er så mega sødt syntes jeg.

Han kan sidde og lege og lige pludselig begynder han at pylre (falsk) og kommer hen til mig og vil op. Når jeg så tager ham op siger han " Jeg græder" og så spørger jeg med et smil på læben " Nårh lille skat er du ked af det" Hvor efter han siger " jahhh" med en meget sølle stemme, og så skal han have en krammet og så er han klar i igen.

Her i dag var hans scooter også ked af det og græd og så skulle den jo lige trøstes.

Syntes han er så sød når han gør det, og så ved han jo at han lige får en ekstra krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

anna-jonas

Det er skide flot, at han er begyndt at lege de lege. Det er jo rollelege, som hjælper ham med at kunne sætte ord på følelser, og hjælper ham til bedre at kunne identificere andres sindstemninger.....................altså at kunne føle empati med andre.

Smelter helt ved din beskrivelse, Sus.

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Det er skide flot, at han er begyndt at lege de lege. Det er jo rollelege, som hjælper ham med at kunne sætte ord på følelser, og hjælper ham til bedre at kunne identificere andres sindstemninger.....................altså at kunne føle empati med andre.

hvornår begynder de typisk på det?

Anmeld

1. marts 2011

Vingummien

anna-jonas skriver:

Ja det er skønt

Hans bamse er også tit rigtig ked af det og slår sig. Så skal hun have noget drikke osv

Smelter selv når an gør det, er så sødt

Anmeld

1. marts 2011

anna-jonas

Ni-ko-li-ne skriver:

hvornår begynder de typisk på det?

Hmmm.................det er vel ca. ved 2-3 års alderen.

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Hmmm.................det er vel ca. ved 2-3 års alderen.

okay... ren nysgerrighed... for Nikoline har gjort sådan i en tre mdr nu... "spillet" ked af det, eller sur....

man må hænge i for at følge med i den rivende udvikling... de suser jo afsted de små!

Anmeld

1. marts 2011

Ida.

Lina har også gjort sådan - længe faktisk...."huuu, huuu...Lina græder" efterfulgt af et meget "det-er-synd-for-mig"-ansigt...det er skægt

Anmeld

2. marts 2011

Skouboe

Herhjemme har Freja taget ved lære af far...

Han udviklede en snedig måde at få masser af krammere på. Han smed sig på sækkestolen på gulvet og sagde "Freja - far er gået i stykker, du er nødt til at komme og kramme far, så han bliver i orden igen"

Nu smider Freja sig så på sækkestolen og siger "Freja i stykker - kom kramme" og bagefter siger hun "Så! Freja virke igen"

Anmeld

2. marts 2011

TbCp

Haha hvor er han sød

Anmeld

2. marts 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Herhjemme har Freja taget ved lære af far...

Han udviklede en snedig måde at få masser af krammere på. Han smed sig på sækkestolen på gulvet og sagde "Freja - far er gået i stykker, du er nødt til at komme og kramme far, så han bliver i orden igen"

Nu smider Freja sig så på sækkestolen og siger "Freja i stykker - kom kramme" og bagefter siger hun "Så! Freja virke igen"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.