hvad mon er smartes (autostol)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2008

fam.4xc

Catrine fik til sin dåb penge af mormor og morfar til en ny autostol når nu hun snart er vokset ud af sin baby stol, men vi kan simpelthen ik finde ud af hvad der er smartes........

Catrine sidder lige nu i en römer der går op til 13 kilo - hun vejer omkring 10 kilo og er 10 mdr nu

Caroline sidder lige nu i en römer king der går op til 18 kilo - hun vejer omkring 14 kilo og er 3 1/2 år

Er det smartes at købe ny stol til Catrine eller ny til Caroline så Catrine så kan arve Carolines gamle??

Er der nogen der har stået i samme tanke spin?? :)

Kram Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2008

Plysbjørnen

Hvad der er smartest ved jeg ikke... Men ville det ikke være synd for Catrine og Mormor og Morfar at bruge de penge Catrine har fået til en autostol til Caroline... Hvis du forstår hvad jeg mener...

Betina

Anmeld

6. oktober 2008

82Miraklet

Hej Camilla...

Vi kommer selv til at stå i samme situation til næste år...

Nå, men Caroline vejer jo omkring de 14 kg og stolene en tand større er fra 15 kg eller 3 1/2 år... Altså efter min mening kan hun godt nu skifte stol !!!

Jeg ville vælge at købe en ny stol til Caroline... Og lade Catrine overtage den Caroline sidder i nu....

Håber I finder en løsning..

(H)

Anmeld

6. oktober 2008

fam.4xc

Hvad der er smartest ved jeg ikke... Men ville det ikke være synd for Catrine og Mormor og Morfar at bruge de penge Catrine har fået til en autostol til Caroline... Hvis du forstår hvad jeg mener...

Betina

Hej Betina

Mormor & morfar er helt med på at vi skal gøre det vi får mest glæde ud af, så det er ik det der er problemet :D

Anmeld

6. oktober 2008

Plysbjørnen

fam.4xc skriver:

Betina

Hej Betina

Mormor & morfar er helt med på at vi skal gøre det vi får mest glæde ud af, så det er ik det der er problemet :D

okay, tænkte bare lige... Altså jeg ville personligt nok blive skuffet hvis jeg havde givet det ene barn penge til noget, og så de blev brugt til det andet barn i stedet...

Det jeg tænkte man kunne gøre var enten at købe noget andet til Catrine for de penge hun har fået, og så selv betale for den Autostol, eller sætte dem på opsparingskontoen... Sådan ville jeg nok gøre det...

Betina

P.S. men du bestemmer jo selv...

Anmeld

6. oktober 2008

tascia

fam.4xc skriver:

Catrine fik til sin dåb penge af mormor og morfar til en ny autostol når nu hun snart er vokset ud af sin baby stol, men vi kan simpelthen ik finde ud af hvad der er smartes........

Catrine sidder lige nu i en römer der går op til 13 kilo - hun vejer omkring 10 kilo og er 10 mdr nu

Caroline sidder lige nu i en römer king der går op til 18 kilo - hun vejer omkring 14 kilo og er 3 1/2 år

Er det smartes at købe ny stol til Catrine eller ny til Caroline så Catrine så kan arve Carolines gamle??

Er der nogen der har stået i samme tanke spin?? :)

Kram Camilla

akkurat samme situation var vi i, og vi havde i dåbsgave også fået penge til en autostol.

Robert arvede Sissels og så brugte vi pengene på en ny til Sissel, og den kan han forhåbentlig arve af hende... og så viste det sig at den ikke var nær så dyr, så resten af pengene kom selvfølgelig i Roberts sparegris (det var jo tros alt hans penge)

//Natascia

Anmeld

6. oktober 2008

fam.4xc

Tak for svar - det blir nok en ny stol til Caroline ;)

Og som sagt så er det efter aftale med mormor og morfar :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.