Halsbrand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

birthee

Ja, nu er den halsbrand bare blevet værre og værre de sidste dage... det er lige meget hvad jeg spiser/drikker, så hjælper det bare ikke... Jeg spiser alminox i et væk synes jeg, men det hjælper bare ikke... Hvad skal jeg gøre???

Har da overvejet at ringe til lægen imorgen, for at høre om der var nogle andre piller der var bedre til halsbrand...

Gode råd modtages gerne!!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

AnneBJ

Du kan evt. prøve mærket balancid. De er også i håndkøb og en anelse dyrere end alminox. Jeg havde også en periode for 4-5 uger siden hvor jeg spiste dem hver time for at holde det ud... De virker jo i ca. en time af gangen. Huske at tygge dem grundigt, forsøg at ligge på venstre side frem for højre, og evt. med hævet hovedgærde.

Anmeld

2. marts 2011

mahanna

birthee skriver:

Ja, nu er den halsbrand bare blevet værre og værre de sidste dage... det er lige meget hvad jeg spiser/drikker, så hjælper det bare ikke... Jeg spiser alminox i et væk synes jeg, men det hjælper bare ikke... Hvad skal jeg gøre???

Har da overvejet at ringe til lægen imorgen, for at høre om der var nogle andre piller der var bedre til halsbrand...

Gode råd modtages gerne!!!

Knus

hejsa

jeg har det lige som dig en halsbrænd/ suropstød heletiden, det er så belastenede, men for mig hjælper det at spise mange små måltider, altsår jeg små spiser hele tiden, så maven får noget at arbejde med, men ikke for meget, og så spiser jeg mange mandler og drikker meget mælk og mælke produktermen igen små potioner, det virker for mig og så hovedet højt,

Håber snart det går over for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.