gen test i morgen selvom jeg er gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

sweet

skal til samtale om gen test i morgen.. er så spændt på hvad der skal ske der ude..

nogen der har prøvet at være til gen-test før??

fik afvide vi skulle tage der ud denne gang selvom jeg er gravid da man ikke ved om spiren bliver..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

nielsen80

sweet skriver:

skal til samtale om gen test i morgen.. er så spændt på hvad der skal ske der ude..

nogen der har prøvet at være til gen-test før??

fik afvide vi skulle tage der ud denne gang selvom jeg er gravid da man ikke ved om spiren bliver..

puha fald lige over din tråd - og ville lige give dig et. Håber din lille spire bliver hvor den skal, og at testen i dag går godt!

Anmeld

2. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Du får lige et kram herfra og håber på det bedste for jer

Anmeld

2. marts 2011

sweet

MoarHvidovre skriver:

Du får lige et kram herfra og håber på det bedste for jer

tak

Anmeld

2. marts 2011

sweet

nielsen80 skriver:

puha fald lige over din tråd - og ville lige give dig et. Håber din lille spire bliver hvor den skal, og at testen i dag går godt!

mange tak laver lige en opdate i debaten nu

Anmeld

2. marts 2011

sweet

så en lille opdate  

så fik vi taget bloderprøver for tjek af kromosonfejl... der går dog en hel mdr. før vi får svar på dem... men de hælder meget til at det har været min tarmsygdom der er skyld i jeg har tabt så mange gange men da de ikke er helt sikre så vil de lige tjekke kromosonerne....

så nu er næste stop trykhedscanning mandag d. 7 marts for at se om den lille spire har overlevet den kritiske uge jeg er i nu... og den 8 marts til samtale med overlægen på sygehuset for at se hvad vi gør med medicin og sådan under graviditeten hvis den lille spire har klaret den... uhhhhh det bliver så spændende det hele er sku sååååå nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.