Så dejligt -ÆO i morgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

nielsen80

Fik taget 12 fine æg ud i går, og snakkede med klinikken i dag som kunne informere om, at 11 af dem var befrugtet. Er bare så glad, var virkelig nervøs for at ingen af dem kunne bruges. Vi ved selvfølgelig først imorgen om de har delt sig ok - men tænker med 11 befrugtet, så skulle det da være mærkeligt, hvis ikke mindst et var i orden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Shibby

Kanon!!! 11 æg er satme flot!!!

Anmeld

1. marts 2011

Kruse90

ej hvor lyder det dejligt
Jeg krydser alt hvad jeg kan for at der bliver en lilla bebs ud af det

Anmeld

1. marts 2011

Miss BananaHammock

ej, hvor skønt!!  cheering for a good day tomorrow!

Anmeld

1. marts 2011

nielsen80

Shibby skriver:

Kanon!!! 11 æg er satme flot!!!

Tak, og ja er faktisk også lidt overvældet selv. Nu håber jeg bare det er gode tegn, og en af dem bliver til en lille bebs

Anmeld

1. marts 2011

nielsen80

Kruse90 skriver:

ej hvor lyder det dejligt
Jeg krydser alt hvad jeg kan for at der bliver en lilla bebs ud af det

Tusind tak - ja det er simpelthen så dejligt! Og ja håber virkelig denne gang er lykkes gang for os

Hvordan går det med dig? venter I stadigvæk svar fra blodprøven - synes godt nok det er helt vildt det skal tage så lang tid! Føler virkelig med dig

Anmeld

1. marts 2011

nielsen80

Miss BananaHammock skriver:

ej, hvor skønt!!  cheering for a good day tomorrow!

Tak tak - og ja for de er ok(eller bare et) i morgen

Skal vi ikke håbe på at marts bliver måneden, hvor vi alle i denne gruppe får de to dejlige streger!

Anmeld

1. marts 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Fik taget 12 fine æg ud i går, og snakkede med klinikken i dag som kunne informere om, at 11 af dem var befrugtet. Er bare så glad, var virkelig nervøs for at ingen af dem kunne bruges. Vi ved selvfølgelig først imorgen om de har delt sig ok - men tænker med 11 befrugtet, så skulle det da være mærkeligt, hvis ikke mindst et var i orden

Weee, hvor fantastisk søde!!

Det er da helt vildt!! 11 æg!! Du kan vidst godt være tilfreds

Held og lykke i morgen

Lisbeth

Anmeld

1. marts 2011

CmarianN

nielsen80 skriver:

Uuuuuh  fingre... Det ville være skønt for jer 

Pøj pøj 

Anmeld

1. marts 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Weee, hvor fantastisk søde!!

Det er da helt vildt!! 11 æg!! Du kan vidst godt være tilfreds

Held og lykke i morgen

Lisbeth

Ja er virkelig glad - havde slet ikke regnet med et så godt resultat. Dejligt med de her små sejre på den lange vej

OG FORØVRIGT håber alt går godt til din scanning imorgen, så du kan komme i gang i næste uge...synes vi skal aftale vi begge ender marts med to streger!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.