Pernille-Fie-Helene-Tina eller andre der syr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Klumpe-dumpe

Jeg har nu været i alle stofbutikker her i AA, jeg leder efter noget jeans stof, men det skal være blødt som en barne-mås ;)

Men heroppe kan man kun få det der er helt stift og kan stå selv :P

Kender I sted hvor man kan få sådan noget stof????

Kraaaammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

ChatH

Rose <3 skriver:

Jeg har nu været i alle stofbutikker her i AA, jeg leder efter noget jeans stof, men det skal være blødt som en barne-mås

Men heroppe kan man kun få det der er helt stift og kan stå selv

Kraaaammer

stof og stil har noget lækkert noget du kan bestille det over nettet hvis det er

Anmeld

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

Chatarina skriver:

stof og stil har noget lækkert noget du kan bestille det over nettet hvis det er

Underligt, det havde de ikke heroppe.... Har du et link til det du tænker på?

Anmeld

1. marts 2011

sarahb

Det hedder chambre. og det fået i stof og stil i forskellige nuancer

Anmeld

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

Det hedder chambre. og det fået i stof og stil i forskellige nuancer

Arh 1000 tak Sarah... Har fundet det på hjemmesiden nu :)

Anmeld

1. marts 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Arh 1000 tak Sarah... Har fundet det på hjemmesiden nu

Det var så lidt

Anmeld

1. marts 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Jeg har nu været i alle stofbutikker her i AA, jeg leder efter noget jeans stof, men det skal være blødt som en barne-mås

Men heroppe kan man kun få det der er helt stift og kan stå selv

Kraaaammer

Chambrey er bomuld, der er indfarvet så det ligner denim. Det er lækkert og blødt, men mangler den "rigtige" denim vævning

Jeg køber min børne denim i stof2000. De har en der hedder noget med Let. Den er super blød og lækker og det er rigtig denim, og derfor lidt mere slidstærkt end chambrey

Den plejer at findes i lys blå, mørk blå og sort i butikken. Vær opmærksom på at vaske især den mørkeblå 2-3 gange, da der ofte er en del overskudsfarve i.

Du kan se den her: 

http://www.stof2000.dk/show_article.php?catid=175&articleid=4225

Anmeld

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Chambrey er bomuld, der er indfarvet så det ligner denim. Det er lækkert og blødt, men mangler den "rigtige" denim vævning

Jeg køber min børne denim i stof2000. De har en der hedder noget med Let. Den er super blød og lækker og det er rigtig denim, og derfor lidt mere slidstærkt end chambrey

Den plejer at findes i lys blå, mørk blå og sort i butikken. Vær opmærksom på at vaske især den mørkeblå 2-3 gange, da der ofte er en del overskudsfarve i.

Du kan se den her: 

http://www.stof2000.dk/show_article.php?catid=175&articleid=4225

Så det er chambrey, når man ser demin med tryk, som prikker blomster eller sådan???

Hvilke er bedst til tullebukser???

Anmeld

1. marts 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Så det er chambrey, når man ser demin med tryk, som prikker blomster eller sådan???

Hvilke er bedst til tullebukser???

Nej, det ligner denim i farven, det har bare ikke den der skrå vævning, som denim har, der giver det lidt skstra slidstyrke.

Begge dele er udemærkede til at sy børnetøj af - jeg bruger selv primært denim fra stof2000, men det har mere noget at gøre med at jeg bedre kan lide farven på den mørkeblå og den sorte. 

I virkeligheden er det fordi jeg er så autistisk at jeg lækker mærke til strukturen i stoffet og foretrækker den måde denim falder på i forhold til bomuld.

Denim falder lidt tungere på en måde - ihvertfald den bløde af dem, men igen... jeg er lidt autistisk

Anmeld

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Nej, det ligner denim i farven, det har bare ikke den der skrå vævning, som denim har, der giver det lidt skstra slidstyrke.

Begge dele er udemærkede til at sy børnetøj af - jeg bruger selv primært denim fra stof2000, men det har mere noget at gøre med at jeg bedre kan lide farven på den mørkeblå og den sorte. 

I virkeligheden er det fordi jeg er så autistisk at jeg lækker mærke til strukturen i stoffet og foretrækker den måde denim falder på i forhold til bomuld.

Denim falder lidt tungere på en måde - ihvertfald den bløde af dem, men igen... jeg er lidt autistisk

Hmmm, jeg må afsted igen....

Jeg kikkede på noget i stof og stil igår, det mærkede bare så stift. (Hun har flere cowboybukser, men hun bruger dem ikke fordi det virker som rigtig cowboy, du ved ligesom lewisbukser) og det synes jeg bare ikke virker behageligt til at lege i.)

Men jeg har købt nogle af Mette fra Ida, som var hjemmesyet og de var så bløde....

Hmmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.