Hikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

NinaNymannMadsen

ja det kan sagtens være hikke. de drikker jo af fostervandet når de ligger inde i maven.og lige som vi andre får hikke gør de også. kan huske asta havde det næsten hver dag da hun lå i maven, det føltes rigtig sjovt.
kan ikke sige hvordan det bliver med baby i maven nu da jeg ikke er ret langt henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Bb3031

Da jeg var gravid med Alexander, havde han hitte utroligt mange gange. Det mærkede jeg ved samme gentagende nærmest rytmiske bevægelse på samme sted hver gang. Nogle gange hikkede han så kraftigt, at det kunne ses ude på maveskindet, som bevægede sig

Anmeld

1. marts 2011

joojoo

STN skriver:

Nej, det stod der ikke noget om.. Men tror det af samme årsager som os andre = sammentrækninger af musklerne i mellemgulvet..

Uhm ja det kunne det også være..hvornår har du termin og hvor langt er du henne? Kan se du i hvert fald og kan mærke bevægelser derinde fra

Anmeld

1. marts 2011

Sitrani

joojoo skriver:

Uhm ja det kunne det også være..hvornår har du termin og hvor langt er du henne? Kan se du i hvert fald og kan mærke bevægelser derinde fra

Jeg er 22+3 i dag Er sat til d. 2. juli.... Så ja, kan mærke en del aktivitet derinde Og det er bare så dejligt og hyggeligt, synes jeg.. Men min den lille har vidst ikke haft hikke... endnu.... 

Anmeld

1. marts 2011

joojoo

Peiner skriver:

Da jeg var gravid med Alexander, havde han hitte utroligt mange gange. Det mærkede jeg ved samme gentagende nærmest rytmiske bevægelse på samme sted hver gang. Nogle gange hikkede han så kraftigt, at det kunne ses ude på maveskindet, som bevægede sig

hvor vildt ! Kan se hans bevægelser.. Men ikke hvilken del af kroppen det er endnu.. Men synes godt nok også han mostler derinde Det kilder lidt på en del ubehagelig måde.. Hehe

Og elsker når jeg både kan mærke hans arme og ben bevæge sig så ryster hele maven næsten..Det er så utroligt

Anmeld

1. marts 2011

joojoo

STN skriver:

Jeg er 22+3 i dag Er sat til d. 2. juli.... Så ja, kan mærke en del aktivitet derinde Og det er bare så dejligt og hyggeligt, synes jeg.. Men min den lille har vidst ikke haft hikke... endnu.... 

vil du ikk vide hvad køn det er? Det kommer nok snart det med hikken

Anmeld

1. marts 2011

Sitrani

joojoo skriver:

vil du ikk vide hvad køn det er? Det kommer nok snart det med hikken

Haha.. Ja, det kommer sikkert med den hikke

Nej, vi vil ikke vide kønnet.. Vi er lige lykkelige, om det bliver en dreng eller pige..... Og man kan jo få en masse skønt babytøj i neutrale farver, så synes ikke det er et problem for os.... Og så er det også bare endnu mere spændende til fødslen, når man først finder ud af det dér

Anmeld

1. marts 2011

joojoo

STN skriver:

Haha.. Ja, det kommer sikkert med den hikke

Nej, vi vil ikke vide kønnet.. Vi er lige lykkelige, om det bliver en dreng eller pige..... Og man kan jo få en masse skønt babytøj i neutrale farver, så synes ikke det er et problem for os.... Og så er det også bare endnu mere spændende til fødslen, når man først finder ud af det dér

Hvor er det sejt...Jeg var alt for utålmodig til at vente..Men tror godt jeg kan holde ventetiden ud ved næste barn hehe

Anmeld

1. marts 2011

Sitrani

joojoo skriver:

Hvor er det sejt...Jeg var alt for utålmodig til at vente..Men tror godt jeg kan holde ventetiden ud ved næste barn hehe

Haha.... Jamen, vi er da stadig vildt nysgerrige!!! Men vi vil hellere vente og se til fødslen.... Tror det gør oplevelsen endnu større for mig!

Anmeld

1. marts 2011

MorTilMalene

joojoo skriver:

vækker helt sikkert min kæreste næste gang det sker så han kan lytte...

du kan købe en dims som hedder angel sounds så du selv kan høre.. den er lidt dyr men syntes selv det er det værd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.