Du skal da bare være stolt af, at være så priviligeret, at være gravid og bære dit lille barn inden i maven! Glem alt om at tage på eller tabe sig - det er ganke normalt både at tabe sig, og at tage på, når man er gravid.. Jeg tabte mig 3 kg i starten, men nu har jeg så taget 6 kg på oven i min start vægt! Men det kan ikke ses specielt meget.. Synes jeg selv 
Tænk på, at det din krop er i gang med lige nu, er helt naturligt.. Og bare glæd dig til du skal være mor, og at din krop før det den gør, fordi den skal sørge for, at din baby har det godt...
Og som en lille opmuntring kan jeg da sige, at de fleste jeg har snakket med, som har været gravide, har tabt sig rigtig meget, da de gik i gang med at amme..... Også det overskydende fedt, som de tog på under graviditeten... Min veninde er f.eks. helt slank nu, og hun var ellers ikke lille til at starte med.....
Håber du kommer til at elske din mave, når den først har vokset sig sådan rigtig gravid-stor.. Det ligner altid at man bare har taget på lige i starten, men bare rolig, det skal nok komme...
Hilsen Sille, 22+3 
Anmeld