hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg er 17 uger henne og har hver dag mega hovedpine... andre der kender til det og går det over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Frk.S

Altså, jeg er i 16. uge nu, og jeg havde monster hovedpine i går og i søndags - i dag var der heldigvis ingenting. Det var fantastisk at vågne op i dag uden hovedpine.

Anmeld

1. marts 2011

oo

husker I at tage Jern?

Anmeld

1. marts 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

husker I at tage Jern?

Du kommer mig altid i forkøbet..

TS og andre hovedpine ramte. Husk at drikke, og få tjekket jeres blodprocent. Hvis den er lav kan det give hovedpine. Det kan "boostes" med dobbeltop på Jern i måske 14 dage.. Jeg havde selv problemet, men det er heldigvis afhjulpet med masser af jern og væske.. HUSK at drikke. Kroppen kræver bare mere nu!

Anmeld

1. marts 2011

louisevl

Jeg havde det i starten, men efter jeg er begyndt at tage jern har jeg slet ikke haft hovedpine....Så hvis I tager det i forvejen kan det godt være i skal snakke med lægen om at i måske skal have noget mere jern. Håber det snart går over, da det bestemt ikke er sjovt at døje med

Anmeld

1. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

mit forsvandt i uge 20 ..
men husk a drikke meget vand !

Anmeld

1. marts 2011

Muffinmus

de fleste oplever graviditets hovedpine mellem uge 10-20, det går oftest over af sig selv hvis det ikke  skyldes for lidt væske eller jern f.eks:-)

Anmeld

1. marts 2011

Frk.S

Tjuhl skriver:

husker I at tage Jern?

Nu skriver du i, så jeg går ud fra det også er henvendt til mig.

Jeg tager jern, og jeg sørger også for at få rigeligt at drikke. Jeg tror desuden mere og mere på, at den hovedpine jeg havde, var pga. spændinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.