sidde selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvornår begyndte jeres barn at sidde selv...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

466 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Anonym trådstarter

hvornår begyndte jeres barn at sidde selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

saxa

Min datter sad selv da hun var omkring 4 mdr og vores søn er lige begyndt at sidde selv (nogenlunde) nu og er 6mdr. Så har stemt 5mdr, da det er midt imellem

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

Mine tre har siddet selv uden støtte 5 mdr. gamle...

Anmeld

1. marts 2011

SiLiMiMa

de 3 var 5½ mdr og en var kun 4½ md (hun havde navlebrok og ville derfor ikke ligge på maven, så tror det var derfor)

Anmeld

1. marts 2011

Tanja84

Emma kunne sidde i korte perioder da hun var 4-5 mdr.

Men vi fik af vide af vores SP at vi skulle holde lidt igen med at sidde, da hun er en værre krudtugle, og hun frygtede derfor hun ville springe kravlestadiet over.

Men siden hun var 6 mdr. har hun fået lov, og har siddet fint uden støtte siden der.

Anmeld

1. marts 2011

Diana...

4 måneder men fik først rigtig lov da han var over 5 måneder.

Anmeld

1. marts 2011

Camillee

Elias kan sidde selv ganske kort uden støtte og med støtte sidder han ret godt,
Han blev 6 mdr igår- han blev født i uge 34.

Anmeld

1. marts 2011

Valle81

Asta sad selv uden støtte da hun var omkring 5 dr - hun ville gerne og var stærk i ryggen. Altså hun sad når vi satte hende.

Men Anton han gad slet ikke sidde - han sad først op på numsen selv den samme dag som han lærte at kravle. Han var onkring 8-9 mdr. Hvis vi satte ham bukkede han helt sammen og væltede - så det droppede vi helt. Pudselig bang - så kravlede han efter at have krybet fremad i 3 mdr og så satte han sig op og kom ned igen.

Synes det er vigtigt at følge børnene og nogle kan og har lyst tidligt andre slet slet ikke :0)

Anmeld

1. marts 2011

Fru'Rugaard

Min datter sad selv da hun var 5½ mdr- vi hjalp hende så, for hun ville absolut ikke ligge på ryggen at lege mere, eller på maven, så det var faktisk mere for at hjælpe hende, at vi hjalp hende med at lærer at sidde selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.